کد خبر: 122960
A

کیهان : در انتخابات عراق تقلب شده است

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:شیوخ و سران عشایر عراق با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرده‌اند که: «تقلب در انتخابات، جنایت بزرگی است که آمریکای اشغالگر ناظر بر آن بود.» عشایر عراق در این بیانیه ضمن انتقاد از «اعلام نتایج به صورت پراکنده و مشکوک»، تأکید کرده‌اند که «اظهارات متناقض کمیساریا» باعث هرج‌ومرج در نظام سیاسی شده است.

کیهان : در انتخابات عراق تقلب شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان نوشت: شیوخ و سران عشایر عراق با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرده‌اند که: «تقلب در انتخابات، جنایت بزرگی است که آمریکای اشغالگر ناظر بر آن بود.» عشایر عراق در این بیانیه ضمن انتقاد از «اعلام نتایج به صورت پراکنده و مشکوک»، تأکید کرده‌اند که «اظهارات متناقض کمیساریا» باعث هرج‌ومرج در نظام سیاسی شده است.

گفتنی است، انتخابات پارلمانی عراق در ۱۸ مهر ماه برگزار شد. پس از اعلام نتایج، بسیاری از گروه‌های سیاسی گفتند که تقلب گسترده صورت گرفته و در پی آن، اعتراضات بسیاری صورت گرفت و عده‌ای نیز کشته و زخمی شدند. برخی سیاستمداران عراقی نیز با تایید نفوذ امارات، انگلیس و آمریکا در انتخابات اخیر این کشور، فرضیه دستکاری و دخالت این طرف‌های خارجی در نتایج انتخابات پارلمانی اخیر را تأیید کردند. معتقدان به وقوع تقلب می‌گویند، آمریکا و غربگرایان عراقی با این تقلب، به دنبال جلوگیری از اجرایی شدن مصوبه پارلمان مبنی بر لزوم اخراج آمریکایی‌ها از عراق هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر