کد خبر: 12300
A
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با حضور 22 استان؛

تاثیرعملکرد وزنه برداران در انتخابی تیم ملی

در آستانه برگزاری بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور،علی اصغر رواسی، رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

تاثیرعملکرد وزنه برداران در انتخابی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، وی در خصوص این مسابقات اعلام کرد: بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین، گرامیداشت مرحوم بهمن گلبار نژاد و مرحوم عبداله فکور، طی روزهای 7 و 8 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.

رواسی افزود: در مسابقات این دوره 135 وزنه بردار از 22 استان کشور حضور اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد، 22 نفر در بخش جوانان به رقابت خواهند پرداخت. البته با توجه به اینکه در بخش جوانان و در اوزان مختلف نفرات به حد نصاب نرسید، صرفا در این بخش توزیع مدال انجام می شود و امتیازات آنها در مجموع قهرمانی تیم ها موثر نیست.

رئیس انجمن وزنه برداری خاطر نشان کرد: مسابقات در 11 وزن برگزار می شود و در هر دسته، با توجه به وضعیت موجود و رکوردهایی که به ثبت رسیده، شاخصی را تعیین می کنیم و نفرات را بر اساس این رکوردها مورد ارزیابی قرار می دهیم و قطعا، علمکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور برای گزینش آنها در تیم ملی تاثیر گذار است و این مساله در مورد ملی پوشان گذشته هم صق می کند و آنچه برای ما مهم است، آمادگی فعلی وزنه برداران و رکوردهای به روز شده ی آنها خواهد بود.

وی اظهار داشت: روز چهارشنبه، 6 بهمن، وزنه برداران وارد تهران می شوند و جلسه ی فنی همان شب برگزار خواهد شد. پس از آن مسابقات طی روزهای 7 و 8 بهمن ماه برگزار می شود و هر روز دو مراسم اهدای مدال خواهیم داشت.

رواسی در پایان گفت: مرحوم بهمن گلبارنژاد و عبداله از افرادی بودند که در زمینه ی رشته ی وزنه برداری جانبازان و معلولین زحمات زیادی کشیدند و از این رو این مسابقات به جهت گرامیداشت این عزیزان نام گذاری شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر