کد خبر: 123145
A

مصباحی مقدم : هدف لاریجانی تقویت شورای نگهبان از طریق اصلاح رفتار اعضای آن است

مصباحی مقدم گفت : هدف آقای لاریجانی ، این است که با پاسخ خود، نوعی اصلاح رفتار اعضای شورای نگهبان اتفاق بیفتد تا اعضای محترم شورا، مجاب شوند از اتکا به مستندات شبهه دار ارائه‌شده به آنان پرهیز کنند و فقط قابل‌اعتماد و موثق را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند.

مصباحی مقدم : هدف لاریجانی تقویت شورای نگهبان از طریق اصلاح رفتار اعضای آن است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز در بیان ارزیابی خود از جهت‌گیری پاسخ لاریجانی به خبرآنلاین گفت: آقای لاریجانی به ایراداتی که مستند شورای محترم نگهبان قرارگرفته و منجر به ردصلاحیت شان شده، پاسخ داده و چنین دفاعی، حق بدیهی هرکسی است.

عضو خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه لاریجانی شخصیتی متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ایشان جایگاه شورای نگهبان را معتبر و محترم می‌داند و هدف شان این است که با پاسخ خود، نوعی اصلاح رفتار اعضای شورای نگهبان اتفاق بیفتد تا اعضای محترم شورا، مجاب شوند از اتکا به مستندات شبهه دار ارائه‌شده به آنان پرهیز کنند و فقط قابل‌اعتماد و موثق را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رویکرد لاریجانی را حمایت و تقویت شورای نگهبان دانست و ادامه داد: رفتار وی هرگز در تقابل با شورای محترم نگهبان نبوده و نیست. به گفته مصباحی مقدم ، پاسخ آقای لاریجانی را  باید به فال نیک  گرفت و از آن استقبال کرد زیرا انگیزه ایشان خیراندیشانهِ است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر