کد خبر: 123176
A

نماینده سابق خطاب به لاریجانی: حالا که دارید غرق می‌شوید، همه را می‌خواهید پایین بکشید!

مهدی کوچک‌زاده، نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای پاسخ علی لاریجانی را داد. وی در بخشی از نامه خود خطاب به لاریجانی نوشت: در دوران ریاست شما بر مجلس و در ماجرای تصویب برجام بی‌فرجام در مرکز مردمسالاری و خانه ملت، مردمسالاری لگدمال شد! فیلم رفتارتان با بنده و آقای رسایی و مرحوم زارعی و حسینیان و دیگر مخالفان موجود است! در بخش دیگری از این نامه آمده است: شما ممکن است با نامه‌پراکنی و انشای وزین و عالی اذهان را نسبت به شورای محترم نگهبان که هیچ‌کس مدعی عصمت آن نیست

نماینده سابق خطاب به لاریجانی: حالا که دارید غرق می‌شوید، همه را می‌خواهید پایین بکشید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی کوچک‌زاده، نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای پاسخ علی لاریجانی را داد. وی در بخشی از نامه خود خطاب به لاریجانی نوشت:

در دوران ریاست شما بر مجلس و در ماجرای تصویب برجام بی‌فرجام در مرکز مردمسالاری و خانه ملت، مردمسالاری لگدمال شد! فیلم رفتارتان با بنده و آقای رسایی و مرحوم زارعی و حسینیان و دیگر مخالفان موجود است! در بخش دیگری از این نامه آمده است: شما ممکن است با نامه‌پراکنی و انشای وزین و عالی اذهان را نسبت به شورای محترم نگهبان که هیچ‌کس مدعی عصمت آن نیست و خود بنده و بسیاری از همفکرانم‌ از برخی عملکردهای آن شورای محترم بیش از دیگران گله‌مندیم، تخریب کنید، اما بدون شک مصداق کسی خواهید شد که با مشاهده غرق شدن خود همه را پایین می‌کشد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر