کد خبر: 123180
A

ساخت سایت فروشگاهی چقدر درآمدم را بیشتر می‌کند؟

برای جذب مشتری و بیشتر کردن فروش باید به دنبال روش‌های جدیدی باشید. الان شرایط طوری شده که روش‌های قدیمی دیگر جواب نمی‌دهد و باید از راه‌های دیگری مشتری جذب کرد. یکی از راه‌های عالی و اثرگذار برای افزایش درآمدتان این است که با ساخت سایت، به دنبال جذب مشتری از طریق اینترنت باشید.

ساخت سایت فروشگاهی چقدر درآمدم را بیشتر می‌کند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برای جذب مشتری و بیشتر کردن فروش باید به دنبال روش‌های جدیدی باشید. الان شرایط طوری شده که روش‌های قدیمی دیگر جواب نمی‌دهد و باید از راه‌های دیگری مشتری جذب کرد. یکی از راه‌های عالی و اثرگذار برای افزایش درآمدتان این است که با ساخت سایت، به دنبال جذب مشتری از طریق اینترنت باشید.

اگر هنوز فروش اینترنتی را شروع نکردید، احتمالا دلیلش این است که از درآمد فروشگاه اینترنتی مطمئن نیستید. در ادامه به شما می‌گوییم که ساخت سایت اینترنتی چقدر درآمد شما را بیشتر می‌کند.

مزایای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

وقتی که کسب و کار فیزیکی و سنتی خودتان را وارد فضای مجازی کنید در اصل وارد یک دنیای بزرگ‌تر خواهید شد. در این فضا تعداد بیشتری مشتری هستند که می‌توانند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند. به همین دلیل مشتریان شما مثل مغازه، فقط به مناطق اطراف‌تان محدود نیست. وقتی سایت فروشگاهی داشته باشید مردم از سراسر کشور شما را می‌بینند و خریدشان را هم انجام می‌دهند.

به همین راحتی یک کسب و کار محلی و کوچک به یک کسب و کار بزرگ تبدیل می‌شود. در این حالت می‌توانید خدمات یا محصولات‌تان را به مردم سراسر کشور عرضه کنید.

در نتیجه می‌توان گفت که  فروشگاه اینترنتی کسب و کار را گسترش داده و آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌دهد. حالا به این مسئله می‌پردازیم که سایت فروشگاهی چه تاثیری در درآمدتان می‌گذارد و چقدر مشتری برای کسب و کارتا جذب می‌کند.

درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

اگر مغازه دارید در روز چند مشتری وارد مغازه شما می‌شود؟ در بهترین حالت احتمالا 100 تا 500 مشتری در روز دارید. حالا فرض کنید که یک فروشگاه بسیار بزرگ و پرمشتری مثل هایپرمارکت‌ها داشته باشید. در این صورت چقدر مشتری به فروشگاه شما می‌آید؟ نهایتا 1000 مشتری هر روز وارد یک فروشگاه بزرگ و پردرآمد می‌شود.

بیایید این آمار که مربوط به مغازه‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی است را با آمار فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کنیم. فکر می‌کنم همه شما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را می‌شناسید و حتی از آن خرید هم کرده‌اید، اما می‌دانستید که روزانه بیشتر از 1 میلیون نفر از این فروشگاه دیدن می‌کنند.

بعید می‌دانم که هیچ مغازه یا فروشگاه فیزیکی در دنیا پیدا شود که حتی نصف این میزان بازدیدکننده روزانه داشته باشد.

همین موضوع به سادگی قدرت فروشگاه‌های اینترنتی را نشان می‌دهد. با یک حساب سرانگشتی می‌توانیم به این نتیجه برسیم که همین دیجی کالا به تنهایی بیشتر از یک پاساژ بزرگ در تهران درآمد دارد. نکته مهم در مورد فروشگاه اینترنتی این است که تعطیلی ندارد و 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مشتریان می‌توانند از آن خرید کنند. مغازه‌ها معمولا زمان خاصی در روز باز هستند و روزهای تعطیل هم که بسته‌اند. همین مورد یکی از دلایلی است که باعث شده درآمد فروشگاه اینترنتی بیشتر از مغازه باشد.

شاید بگویید که دیجی کالا فروشگاه بزرگی است و نمی‌توانیم به اندازه آن فروش داشته باشیم. پس بگذارید یک آمار دیگر به شما بدهم. مجموعه ابرآروان یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات آنلاین در ایران است. این شرکت در گزارشی اعلام کرده که فروشگاه‌های اینترنتی در سال گذشته 2 برابر رشد داشته‌اند و سوپرمارکت‌های آنلاین هم رشد 10 برابری را تجربه کرده‌اند.

 

یک آمار جذاب دیگر هم برای‌تان داریم. پست ایران می‌گوید که میزان بسته‌های پستی در 1 سال و نیم اخیر دو برابر قبل شده و بیشتر مرسولات پستی مربوط به فروشگاه‌های آنلاین هستند.

همه این آمارها به وضوح نشان می‌دهند که فروش اینترنتی به شدت در حال افزایش است و به همین دلیل درآمد فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید شما هم سهمی از این بازار بزرگ داشته باشید، باید هر چه زودتر سایت فروشگاهی خودتان را تاسیس کنید.

چطور یک سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی در پرتال بسازم؟

تا این جا نشان دادیم که فروشگاه اینترنتی چقدر می‌تواند درآمد شما را بیشتر کند، حالا می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که در کمترین زمان ممکن یک سایت اینترنتی بسازید. در مقاله آموزش ساخت سایت فروشگاهی به طور کامل و به صورت تصویری مراحل راه‌اندازی سایت فروشگاهی را توضیح دادیم. در ادامه هم به صورت خلاصه راهی ساده برای ساخت سایت را آموزش می‌دهیم.

بهترین روش ایجاد سایت فروشگاهی این است که از سرویس‌هایی به نام فروشگاه ساز استفاده کنید. ویژگی فروشگاه سازها این است که بدون نیاز به کدنویسی و در زمان بسیار کوتاهی می‌توانید سایت فروشگاهی برای خودتان بسازید. هزینه فروشگاه سازها هم نسبت به سایر روش‌های ساخت سایت خیلی کمتر است. پس برای ساخت یک سایت فروشگاهی کامل و پیشرفته به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

 

یکی از بهترین سرویس‌های فروشگاه ساز ایرانی پرتال است که راهی ساده برای کسب درآمد از طریق فروش اینترنتی برای شما ایجاد کرده است. فقط کافیست به سایت پرتال بروید و در آن ثبت نام کنید. بعد یکی از 50 قالب آماده پرتال را برای سایت‌تان انتخاب کنید.

به همین راحتی یک سایت فروشگاهی برای شما ایجاد می‌شود. حالا فقط لازم است اطلاعات پیش فرض سایت ایجاد شده را با سلیقه و نیاز خودتان تغییر دهید. تمام کارهای ساخت سایت اینترنتی با پرتال، فقط با چند کلیک ساده انجام می‌شود.

با تاسیس فروشگاه اینترنتی درآمدتان را چند برابر کنید

فروشگاه‌های اینترنتی کم کم دارند سهم فروشگاه‌های فیزیکی را در اختیار خودشان می‌گیرند. واقعیت این است که هرچقدر میزان خریدهای اینترنتی بیشتر می‌شود، از آن طرف میزان خریدهای حضوری مردم از مغازه‌ها هم کمتر خواهد شد.

پس باید تا دیر نشده به فکر آنلاین کردن کسب و کارتان باشید. برای شروع می‌توانید مطلب آموزش ساخت سایت را مطالعه کنید و فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید.

برای طراحی سایت، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر