کد خبر: 123246
A

نماینده مجلس: مهدوی کیا بداند که اگر اسطوره شده در این نظام «اسطوره» شده است

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم: مهدوی کیا از سوی دیگر باید بداند تا زمانی در این کشور به عنوان یک اسطوره مطرح است که در کنار مردم باشد و به باورهای مردم احترام بگذارد نه اینکه به آرمان‌های این مردم پشت کند.

نماینده مجلس: مهدوی کیا بداند که اگر اسطوره شده در این نظام «اسطوره» شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدام اخیر مهدی مهدوی‌کیا در یکی از مسابقات تدارکاتی فوتبال و حضور وی در میدان با لباس منقش به پرچم اسرائیل گفت: مردم ما اسطوره‌های خود را دوست دارند اما اسطوره‌ها هم تا زمانی اسطوره هستند که در کنار مردم باشند و به باورهای مردم احترام بگذارند.

وی افزود: آقای مهدوی‌کیا هم که فوتبالیست با سابقه ای در فوتبال کشور است باید بداند که اگر اسطوره شده، در همین کشور و نظام بوده و باید به باورهای این مردم و کشور احترام بگذارد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مهدوی کیا از سوی دیگر باید بداند تا زمانی در این کشور به عنوان یک اسطوره مطرح است که در کنار مردم باشد و به باورهای مردم احترام بگذارد نه اینکه به آرمان‌های این مردم پشت کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: البته هنوز همه چیز تمام نشده و آقای مهدوی‌کیا می‌تواند این رفتار اشتباه خود را به هر نحوی جبران کند و به نظر من لازم است که این کار را انجام دهد.

وی افزود: ما شاهد بودیم که یکی از بازیکنان دیگر که با آرم پرچم رژیم صهیونیستی در میدان حاضر شده بود، به خاطر این رفتارش پس از بازی عذرخواهی کرد و لازم است که آقای مهدوی کیا هم این کار خود را جبران کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر