کد خبر: 123290
A

غضنفرآبادی: برخی افراد و جریانات سیاسی مشکلات کشور را بزرگنمایی می‌کنند

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان به لبخند و وعده‌ غربی‌ها اعتنا نمی‌کنند و اگر تحریم‌ها لغو نشود مذاکره با غربی‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

غضنفرآبادی: برخی افراد و جریانات سیاسی مشکلات کشور را بزرگنمایی می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره مذاکرات وین، اظهار کرد: اقتدار، عزت و منافع ملی حتماً باید در مذاکرات بین ایران و طرف مقابل مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در صورت توافق، باید متن توافق کارشناسی شده، دقیق و به گونه‌ای باشد که به هیچ وجه امکان برداشت‌های متفاوت از آن وجود نداشته باشد.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران نباید در مذاکرات تحت تأثیر القائاتی قرار گیرند که از ناحیه دشمنان جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود. همچنین برخی از افراد و جریانات سیاسی داخلی هم مشکلات کشور را بزرگنمایی می‌کنند و می‌گویند که حتماً باید مذاکرات به نتیجه برسد تا مشکلات کشور مرتفع شود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات اقتصادی در کشورمان باید به گونه‌ای پیش برود که منتظر نتیجه مذاکرات نباشیم، گفت: ما نباید حل مشکلات را به نتیجه مذاکرات پیوند بزنیم و اگر مذاکرات عزتمندانه پیش رفت، ما هم آن را قبول می‌کنیم اما اگر در مذاکرات حق و حقوق ملت ایران و آینده آنان تهدید شود، حتماً با آن مخالفت می‌کنیم.

غضنفرآبادی درباره تفاوت رویکرد مذاکره کنندگان ایران در دولت فعلی با دولت سابق، اظهار کرد: مذاکره کنندگان فعلی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات، سیاسی برخورد نمی‌کنند. این در حالی است که تیم مذاکره‌کننده دولت روحانی هیاهو و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کردند و شعارشان بر این بود که زبان دنیا را می‌دانند و می‌خواستند به هر نحوی مذاکرات به نتیجه برسد که دیدیم نتیجه این رویکرد هیچ عایدی برای ما نداشت.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده فعلی کشورمان به لبخند و وعده غربی‌ها اعتنا نمی‌کنند، تصریح کرد: لغو همه تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران ضروری است و اگر این اتفاق نیفتد، مذاکره و گفتگو با غربی‌ها هیچ خاصیت و فایده‌ای ندارد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر