کد خبر: 12337
A
سردار ساجدی نیا:

کسبه خیابان های منتهی به پلاسکو تا شعاع100متری می توانند فعالیت کنند

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: کاسبان خیابان های منتهی به محل حادثه پلاسکو تا شعاع 100 متری می توانند مغازه های خود را باز و فعالیت کنند.

کسبه خیابان های منتهی به پلاسکو تا شعاع100متری می توانند فعالیت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار حسین ساجدی نیا شامگاه شنبه در محل حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: از همان لحظات اولیه با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی نظم، انضباط و امنیت خوبی در محل حادثه حکم فرما است.

وی بیان کرد: با همکاری مردم هیچ گونه مسئله امنیتی در محدوده چهارراه فردوسی و جمهوری اسلامی در این چند روز نداشتیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه کاسبان خیابان های منتهی به محل حادثه می توانند تا شعاع 100 متری مغازه های خود را باز کنند خاطرنشان کرد: کرکره های برخی از مغازه ها در مسیر منتهی به محل حادثه امروز (شنبه) باز شد.

وی گفت: برخی از کاسبان امروز مغازه های خود را باز نکردند که دعوت می کنیم تا فعالیت خود را بطور عادی دنبال کنند.

سردارساجدی نیا با بیان اینکه با همکاری مردم و فعالیت مناسب ماموران پلیس راهور تهران بزرگ امروز شاهد ترافیک حداقلی در مرکز شهر تهران بودیم یادآور شد: محدودیت های اعمال شده ترافیکی سبب نظم و انضباط در مسیر منتهی به محل حادثه شد که این محدودیت های تردد خودروها تا پایان عملیات آوار برداری و به منظور سرعت در عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

وی از مردم درخواست کرد که از انتشار اخبار غیر واقعی در فضای مجازی خودداری کرده و اطلاعات و اخبار موثق این حادثه را از رسانه های معتبر و رسمی از جمله صدا و سیما دریافت کنند.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری و تقاطع چهارراه استانبول حدود ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد و حدود ساعت11:30 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر