کد خبر: 123393
A

استاندار قزوین «مسئول کارگروه پیگیری موضوعات سفر رهبری به استان» را منصوب کرد

استاندار قزوین با صدور حکمی «مرتضی روزبه» را به عنوان مسئول کار گروه پیگیری موضوعات سفر مقام معظم رهبری به استان، منصوب کرد. در حکم او آمده است: یکی از مهمترین اتفاقات معاصر استان قزوین سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۲ به این استان و اقامت چند روزه ایشان در شهر قزوین بود ... معظم‌له در این سفر در کنار اشاره به ظرفیت‌های مشهور و مغفول این استان، بایدهایی را برای آتیه استان بیان فرمودند ... جنابعالی را به سمت «مشاور استاندار و مسئول کارگروه پیگیری موضوعات سفر مقام معظم رهبری به استان» که برای پیگیری موارد مرتبط با سفر تشکیل خواهید داد، منصوب می‌کنم.

استاندار قزوین «مسئول کارگروه پیگیری موضوعات سفر رهبری به استان» را منصوب کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ استاندار قزوین با صدور حکمی «مرتضی روزبه» را به عنوان مسئول کار گروه پیگیری موضوعات سفر مقام معظم رهبری به استان، منصوب کرد.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور حکمی مرتضی روزبه را به عنوان « مشاور استاندار و مسئول کار گروه پیگیری موضوعات سفر مقام معظم رهبری به استان» منصوب کرد.

متن حکم استاندار قزوین به این شرح است:

آقای مرتضی روزبه

سلام علیکم

یکی از مهمترین اتفاقات معاصر استان قزوین سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۲ به این استان و اقامت چند روزه ایشان در شهر قزوین بود که منجر به تمرکز توجهات جهانی به شناختن ظرفیت های تمدنی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی این استان و شناساندن آن در سطوح وسیع در کشور گردید.

معظم‌له در این سفر در کنار اشاره به ظرفیت‌های مشهور و مغفول این استان، بایدهایی را برای آتیه استان بیان فرمودند که به نظر می‌رسد علیرغم تلاشهای ارزشمند پیشین متولیان، ضرورت دارد مجددا مورد مداقّه و مداومت در پیگیری توسط دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

بدین منظور پیرو مذاکره ای که با هم داشته ایم و مبتنی بر شناخت دقیق، تجارب ارزشمند و تعهد و تقیّدتان به این امر، مذعن به شان محترمتان، جنابعالی را به سمت « مشاور استاندار و مسئول کارگروه پیگیری موضوعات سفر مقام معظم رهبری به استان» که برای پیگیری موارد مرتبط با سفر تشکیل خواهید داد، منصوب می‌کنم.

استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌های موجود از سوی جنابتان مورد انتظار و از سوی اینجانب به مدیران دستگاه‌ها مورد تاکید است.

گفتنی است مرتضی روزبه از سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ استاندار قزوین بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر