کد خبر: 123427
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری خاص! ول کن سرمربی تیم ملی امید نیست/ «مهــدوی کیا» باید برکنار شود

یک هفته پس از برگزاری دیدار بین دو تیم ستارگان عرب و ستارگان جهان که مهدی مهدوی کیا، ملی پوش سابق کشورمان در تیم اسطوره های عرب حضور داشت. خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه با راه اندازی کارزاری به نام "مهدوی‌کیا را از سرمربی‌گری تیم امید برکنار کنید" خواستار برخورد با مهدوی کیا شدند.

خبرگزاری خاص! ول کن سرمربی تیم ملی امید نیست/ «مهــدوی کیا» باید برکنار شود

به گزارش دیده بان ایران؛ یک هفته پس از برگزاری دیدار بین دو تیم ستارگان عرب و ستارگان جهان که مهدی مهدوی کیا، ملی پوش سابق کشورمان در تیم اسطوره های عرب حضور داشت خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه با راه اندازی کارزاری به نام "مهدوی‌کیا را از سرمربی‌گری تیم امید برکنار کنید" خواستار برخورد با مهدوی کیا شدند.

این خبرگزاری مدعی شده است که مهدی مهدوی کیا در دیداری که بالا به آن اشاره شد پیراهنی که پرچم اسرائیل روی آن چاپ شده بود را بر تن کرده بود. این خبرگزاری همچنین مدعی شده بود که همبازیان وی در آن مسابقه به خاطر حضور در این بازی از مردم کشورشان عذرخواهی کرده اند.

با گذشت چند روز مهدوی‌کیا نه تنها بابت اقدام زشت و غیرحرفه‌ای خود عذرخواهی نکرد بلکه با انتشار یک استوری منتقدانش را به یکرنگ نبودن متهم کرد.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان هم در شماره امروز خود با اشاره به همین ماجرا نوشت: مهدوی کیا توپ جمع کن دشمن است.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان در این بین با قراردادن یک استوری از مهدی مهدوی کیا حمایت کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر