کد خبر: 123489
A

کیهان: رسانه های اصلاح طلب نسبت به وطنشان یک ذره غیرت هم ندارند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری بار دیگر با زنجیره ای خواندن روزنامه های اصلاح طلب آنها را سرمایه اسرائیل در ایران خواند.

کیهان: رسانه های اصلاح طلب نسبت به وطنشان یک ذره غیرت هم ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شماره امروز خود با اشاره به گزارش اخیر روزنامه اصلاح طلب اعتماد درباره سردار سلیمانی نوشت:

گفت: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد نوشته حاج قاسم سلیمانی با همکاری آمریکا با داعش جنگید!
گفتم: ولی مایک پمپئو، وزیر خارجه وقت آمریکا می‌گوید
ژنرال سلیمانی حتی نامه مرا نپذیرفت و آمریکا را تحقیر کرد.
گفت: هیلاری کلینتون هم در کتاب خاطراتش (HARD CHOICE) اعتراف می‌کند که داعش را آمریکا ساخته است و ترامپ در مناظره انتخاباتی بارها تاکید کرد که اوباما و کلینتون داعش را ساخته‌اند و کلینتون هیچ پاسخی نداشت.
گفتم: داعش بارها اعلام کرده بود که علیه اسرائیل اقدامی نمی‌کند و مجروحان داعش برای مداوا به بیمارستان‌های حیفا و تل‌آویو می‌رفتند و ده‌ها عکس از ملاقات نتانیاهو با آنها منتشر شده است.
گفت: پس این روزنامه زنجیره‌ای با تحریف شخصیت سردار سلیمانی دنبال چیست؟! بیخود نبود که نتانیاهو آنها را سرمایه اسرائیل می‌دانست. یعنی نسبت به وطنشان یک ذره غیرت هم ندارند؟!
گفتم: به یارو گفتند با «کشور» جمله بساز. گفت؛ دیشب با کِش ور رفتم خورد تو چشمم! گفتند منظورمان وطن است. گفت؛ آره دیروز رفتم حموم «و تنم» را با تی شستم! گفتند منظورمان وطن با ط دسته‌دار است. یارو گفت؛ اتفاقاً من هم با تی دسته‌دار شستم!

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر