کد خبر: 123553
A

تجاوز دو مرد به دختر ۱۳ ساله/ متهمان به کودک آزاری در جاجرود بازداشت شد

اواخر آبان ماه امسال رسیدگی به شکایت دختر ۱۳ ساله مبنی بر تجاوز جنسی در جریان قضایی قرار گرفت و با اطلاعاتی که دختر ۱۳ ساله به نام سارینا در اختیار ماموران قرار داد، متهم که کارگر یک ساندویچی در جاجرود بود دستگیر شد و بعد از طی روال قانونی پرونده، متهم در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت.

تجاوز دو مرد به دختر ۱۳ ساله/  متهمان به کودک آزاری در جاجرود بازداشت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اواخر آبان ماه امسال رسیدگی به شکایت دختر ۱۳ ساله مبنی بر تجاوز جنسی در جریان قضایی قرار گرفت و با اطلاعاتی که دختر ۱۳ ساله به نام سارینا در اختیار ماموران قرار داد، متهم که کارگر یک ساندویچی در جاجرود بود دستگیر شد و بعد از طی روال قانونی پرونده، متهم در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی، سارینا ۱۳ ساله که همراه مادرش در جلسه دادگاه حضور داشت در طرح شکایت خود گفت: «مادرم شاغل است و گاهی دوستان او در طول روز به من سر می‌زدند. روز حادثه یکی از دوستان مادرم به من گفت که اگر حوصله ات سر رفته با هم برای ناهار بیرون برویم و من قبول کردم. برای همین به یک ساندویچی نزدیک خانه مان رفتیم. یکی از کارگران ساندویچی ارتباط دوستانه‌ای با دوست مادرم برقرار کرد و او را به خانه اش دعوت کرد. من هم مجبور شدم همراه دوست مادرم به خانه آن کارگر جوان به اسم صابر بروم. وقتی به خانه صابر رسیدیم، او بساط مشروب خوری آماده کرد. بعد از ساعتی یکدفعه به من حمله کرد و در اتاق را بست و به من تجاوز کرد. بعد هم یکی دیگر از دوستانش که در خانه بود من را مورد تجاوز جنسی قرار داد.»

در حالی که پزشکی قانونی تجاوز به سارینا را در معاینات انجام شده مورد تائید قرار داده بود، متهم پای میز محاکمه قرار گرفت و اتهام انتسابی را انکار کرد: «اتهامم را قبول ندارم. روز حادثه این دختر و یک خانم به خانه من آمدند و بعد از ساعتی که دور هم بودیم از خانه من رفتند و دیگر نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی افتاد.»

بنا بر این گزارش، بعد از اینکه قضات دادگاه دفاعیات متهم و اظهارات شاکی را شنیدند برای ادامه تحقیقات و صدور رای وارد شور شدند و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر