کد خبر: 12389
A

برهانی: پوشش اسلامی ما مورد توجه همه قرار گرفته است

بازیکن لژیونر تیم ملی والیبال بانوان گفت: در مدت زمان کوتاهی که در باشگاه شومن کلاب حضور داشتم نکته‌های فنی خوبی را تجربه کردم.

برهانی: پوشش اسلامی ما مورد توجه همه قرار گرفته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مائده برهانی اظهار داشت: تقریبا 10 روز در بلغارستان حضور داشتم و در این 10 روز مردم این شهر ارتباط خوبی با من و زینب گیوه داشتند و پوشش اسلامی ما مورد توجه همه قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: در تمریناتم در شومن کلاب نکته‌های فنی خوبی را آموختم، در این تیم روزی 4 ساعت تمرین داریم، این در شرایطی است که در ایران تمرینات ما محدود به 2 ساعت بود. این تفاوت زمانی در تمرینات باعث شده که آنها به لحاظ آمادگی بدنی بسیار قدرتمند باشند. 

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال بانوان افزود: این نکته را به مربی خودم در تیم بانک سرمایه (میترا شعبانیان) گفتم و او نیز بسیار استقبال کرد و مورد توجه او قرار گرفت. 

برهانی گفت: نکته جالب در تیم شومن کلاب این است که میانگین سنی بازیکنان این تیم 19 تا 23 سال است، بازیکنانی جوان که به لحاظ فنی بسیار خوب هستند و تمرین در این تیم تاثیر بسزایی در روی عملکرد من هم گذاشته است. 

وی یادآور شد: ابتدای ورودم تمرین با سبک بازیکنان این تیم کمی سخت بود اما رفته رفته توانستم با شرایط وفق پیدا کنم. درباره تفاوت‌های بین من و بازیکنان این تیم نمی‌توان از حالا صحبتی کرد چرا که مدت زمان حضورم در این تیم خیلی زیاد نبود.

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان اشاره‌ای هم به رقابت‌های مالدیو داشت و در این باره گفت: ما برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی عازم مالدیو می‌شویم و خداراشکر تیمی با انگیزه و با روحیه داریم که با توجه به این نشاط و شادابی بازیکنان بهترین نتایج را در مالدیو کسب خواهیم کرد.
 
منبع: تسنیم
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر