کد خبر: 123956
A

روایت نمایندگان از تزریق امروز «آسترازانکا» در بهارستان

محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت: «درمانگاه مجلس تزریق دز سوم را انجام داده است و دو واکسن قبلی را برکت زدم. امروز دوز سوم را به دلیل این که گفتند احتمالا سفر خارجی داشته باشیم ومشکلی پیش نیاید؛ واکسن کره‌ای که آسترازانکا باشد را زدند.»

روایت نمایندگان از تزریق امروز «آسترازانکا» در بهارستان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ درحالی که خبرها حاکی از این است که مردم برای تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکا با مشکل روبه‌رو شده‌اند و حتی وزارت بهداشت کمبود این واکسن را تایید کرده نمایندگان مجلس دز سوم را استرازنکا تزریق کرده‌اند.

محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت به خبرآنلاین گفته است: «درمانگاه مجلس تزریق دز سوم را انجام داده است و دو واکسن قبلی را برکت زدم. امروز دوز سوم را به  دلیل این که گفتند احتمالا سفر خارجی داشته باشیم ومشکلی پیش نیاید؛ واکسن کره‌ای که آسترازانکا باشد را زدند.»

سید کاظم موسوی نماینده اردبیل می‌گوید برای نمایندگان دز سوم را در نظر گرفته‌اند و واکسن برکت و سینوفارم جز واکسن‌ها است. او در مورد این که واکسن آسترازانکا جز واکسن‌های تزریقی بوده است می‌گوید: «چه عرض کنم، من ندیدم»

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد ضمن تایید تزریق واکسن در مجلس گفته که دو دز اول و دوم را برکت زده و هنوز دز سوم را تزریق نکرده است.

سید صادق طباطبایی نژاد نماینده اصفهان می‌گوید که در دو روز اخیر واکسن در مجلس تزریق شده و او روز گذشته برکت تزریق کرده است. او در مورد این که واکسن  آسترازانکا جز واکسن‌های دریافتی مجلس است ابراز بی‌خبری می‌کند.

رسول فرخی میکال نماینده سیاهکل و لاهیجان می‌گوید: «سه دوز واکسن را برکت و در مجلس زدم و واکسن ایرانی بهترین واکسن است. من درباره بقیه واکسن‌ها سوال نکردم، همان برکت را تزریق کردم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر