کد خبر: 123985
A

صعود به ارتفاعات کوهستانی کرج منوط به کسب مجوز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری و فدراسیون کوهنوردی بزودی تنها کوهنوردانی که دارای مجوز از فدراسیون باشند امکان حضور در ارتفاعات کوهستانی را خواهند داشت.

صعود به ارتفاعات کوهستانی کرج منوط به کسب مجوز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: در جلسه بررسی نحوه مدیریت بحران فعالیت کوهنوردان در روستاهای شهرستان کرج موضوع ضرورت داشتن مجوز فعالیت از سوی فدراسیون مطرح شد و با توجه به شرایط خاص منطقه به ویژه جاده چالوس و بخش آسارا این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: ثبت اطلاعات از ورود افراد به کوهستان های شهرستان کرج فرایند امداد رسانی در مدیریت بحران های احتمالی و غیر قابل پیش بینی ضروری است.

قاسم پور اشاره کرد: با کمک مدیریت بحران فرمانداری فرم های مخصوصی تهیه و در بین باشگاه ها و دهیاران هر روستا توزیع می شود و افراد بعد از دریافت معرفی نامه باشگاه از فدراسیون امکان ورود به کوهستان را خواهند داشت.

وی گفت: تمام گروه های غیر مجاز و ثبت نشده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار کرج افزود: همچنین مقرر شده با برگزاری دوره های امداد کوهستان، شوراهای اسلامی و دهیاران افراد داوطلب را معرفی تا بصورت رایگان از این کلاس ها استفاده و مدرک معتبر نیز دریافت خواهند کرد.

جلسات مدیریت بحران در کوهستانهای شهرستان کرج هر ۱۵ روز برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر