کد خبر: 124014
A

ادعای جروزالم‌پست: مرکز اسلامی هامبورگ، از هیات شورای جوامع اسلامی هامبورگ اخراج شد

جروزالم‌پست در گزارشی ادعا کرد که درپی گزارش منابع اطلاعاتی آلمان مبنی‌بر حمایت مرکز اسلامی هامبورگ، از سردار قاسم سلیمانی و سپاه قدس، این مرکز از هیات اجرایی «شورای جوامع اسلامی هامبورگ» اخراج شد.

ادعای جروزالم‌پست: مرکز اسلامی هامبورگ،  از هیات شورای جوامع اسلامی هامبورگ اخراج شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جروزالم‌پست در گزارشی ادعا کرد که درپی گزارش منابع اطلاعاتی آلمان مبنی‌بر حمایت مرکز اسلامی هامبورگ، از سردار قاسم سلیمانی و سپاه قدس، این مرکز از هیات اجرایی «شورای جوامع اسلامی هامبورگ» اخراج شد.

بر اساس ادعای روزنامه عبری زبان جروزالم‌پست؛ شورای جوامع اسلامی هامبورگ در عین حال عضویت مرکز اسلامی هامبورگ را در این سازمان لغو نکرده است. آژانس اطلاعات هامبورگ که طی چند دهه فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ را زیر نظر داشته می‌گوید به این نتیجه‌گیری رسیده است که این مرکز به صورت مستقیم از آیت الله خامنه ای دستور می‌گیرد.

طبق یافته‌های سرویس‌های اطلاعاتی آلمان، مرکز اسلامی هامبورگ برای پیشبرد هدف  ایران در صدور انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جروزلم پست در ژانویه ۲۰۲۰ گزارش داده بود که ۶۰۰ نفر در مراسم ختمی که مرکز اسلامی هامبورگ برای قاسم سلیمانی(شهید قاسم سلیمانی) برگزار کرده بود شرکت کرده و ضمن ستودن سوابق سلیمانی، او را «شهید قهرمان» خواندند.

مقامات وزارت خارجه ایران، تا کنون واکنشی نسبت به ادعاهای مطرح شده و توسط روزنامه اسرائیلی ارائه نداده اند. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر