کد خبر: 124125
A

رسانه ترکیه‌ای: «صیادمنش» به هال‌سیتی انگلیس پیوست

تارنمای TRT Spor ترکیه در خبری اعلام کرد که باشگاه هال سیتی حاضر در چمپیونشیپ(دومین لیگ معتبر فوتبال انگلیس بعد از لیگ برتر) که مالکیت آن را «آجون ایلیجالی» در اختیار دارد، «میخا زایتس» هافبک ۲۷ ساله اسلوونیایی به همراه «اللهیار صیادمنش» مهاجم ۲۰ ساله و ایرانی فنرباغچه را به خدمت گرفته است.

رسانه ترکیه‌ای: «صیادمنش» به هال‌سیتی انگلیس پیوست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تارنمای TRT Spor ترکیه در خبری اعلام کرد که باشگاه هال سیتی حاضر در چمپیونشیپ(دومین لیگ معتبر فوتبال انگلیس بعد از لیگ برتر) که مالکیت آن را «آجون ایلیجالی» در اختیار دارد، «میخا زایتس» هافبک ۲۷ ساله اسلوونیایی به همراه «اللهیار صیادمنش» مهاجم ۲۰ ساله و ایرانی فنرباغچه را به خدمت گرفته است.

به نقل از این رسانه، باتوجه به برنامه باشگاه ترکیه‌ای برای کاهش شمار بازیکنان خارجی خود، براس سایر نفرات تیم فوتبال این باشگاه نیز پیشنهاداتی وجود دارد.

این رسانه ترکیه‌ای در ادامه نوشت: صیادمنش پیش‌تر از تمایل خود برای پیوستن به آندرلخت پرده برداشته و دریافت پیشنهاد از هال‌سیتی را تایید کرده بود. این بازیکن که در جولای ۲۰۱۹(سال ۱۳۹۸) با قراردادی به ارزش ۷۵۳ هزار یورو از باشگاه استقلال به لیگ ترکیه ملحق شده بود، در این فصل ۲۴ بازی به انجام رسانده و ۹ گل و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

صیادمنش در یک سال و نیم گذشته برای زوریا لوهانسک اوکراین به میدان رفت و پس از پایان قرارداد قرضی خود با این باشگاه، به فنرباغچه بازگشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر