کد خبر: 124183
A

آتش‌سوزی در پتروشیمی شازند با یک کشته و دو مصدوم

روابط عمومی پتروشیمی شازند: در شامگاه امروز در حین تمیزکاری صافی پمپ‌های تخلیه K.O.drum مشعل اصلی مجتمع پتروشیمی شازند، حادثه آتش سوزی رخ داد. متاسفانه این حادثه موجب فوت یکی از کارکنان مجتمع و مصدومیت دو نفر دیگر از همکاران گردید.

آتش‌سوزی در پتروشیمی شازند با یک کشته و دو مصدوم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری مرکزی از وقوع حریق در پتروشیمی شازند (استان مرکزی) خبر داد و گفت: آتش سوزی صورت گرفته عصر امروز در پتروشیمی شازند یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

حمید غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حریق در پتروشیمی شازند در ساعات ابتدایی امشب بوقوع پیوست، اظهار کرد: یکی از مخازن نه چندان بزرگ پتروشیمی شازند نشتی داشته است که با تلاش کارکنان این مجموعه اقدام به رفع نقص و جلوگیری از نشتی می شود و در جریان اینکار متاسفانه آتش سوزی اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه با اقدام به موقع، آتش سوزی مهار شده است، افزود: متاسفانه بر اثر وقوع حریق یکی از کارکنان پتروشیمی جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر دیگر که یکی از آنها سوختگی حدودا ۴۰ درصدی داشته است به بیمارستان منتقل شده اند.

غیاثی تصریح کرد: در حال حاضر حریق بطور کامل اطفاء شده است و با تشکیل کمیته مدیریت بحران پتروشیمی شازند علت اصلی وقوع حریق در دست بررسی بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: کار خنک‌سازی و ایمن سازی محل وقوع حریق در حال انجام است تا از وقوع آتش سوزی احتمالی دیگر جلوگیری شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر