کد خبر: 124254
A

جزییات دیدار مجدد کروبی و منتجب نیا

حجت الاسلام مهدی کروبی برای دومین بار در یکماه اخیر، با حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی دیدار کرد. این دیدار در منزل یکی از آشنایان مشترک، صورت پذیرفته و جمعی از فعالین سیاسی از جمله محمد علی افشانی شهردار اسبق تهران و اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در دوره چهارم حضور داشتند.

جزییات دیدار مجدد کروبی و منتجب نیا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روز دوشنبه، حجت الاسلام مهدی کروبی برای دومین بار در یکماه اخیر، با  حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی دیدار کرد. این دیدار در منزل یکی از آشنایان مشترک، صورت پذیرفته و جمعی از فعالین سیاسی از جمله محمد علی افشانی شهردار اسبق تهران و اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در دوره چهارم حضور داشتند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ پایگاه خبری جهوریت نوشته است؛ در این دیدار دوستانه، دبیرکل حزب جمهوریت و دبیرکل سابق حزب اعتماد ملی به گفتگو پیرامون مسائل کشور پرداختند.

پس از حصر مهدی کروبی در پی اعتراض به نتایج انتخابات سال ۱۳۸۸ و در زمانی که کروبی هنوز دبیرکلی حزب اعتماد ملی را بر عهده داشت، ارتباط او با قائم مقام وقت خود، یعنی رسول منتجب نیا، تنها از طریق اشخاص واسط صورت میپذیرفت. پس از بروز برخی اختلافات میان اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، منتجب نیا به همراه جمع کثیری از اعضای این حزب که مخالف پذیرش استعفای دبیرکل محصور بودند، از اعتماد ملی جدا شده و دست به تأسیس حزب جمهوریت زدند. مدتی پس از جدا شدن منتجب نیا و همراهان او، دبیرکل آن حزب نیز تغییر کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر