کد خبر: 124301
A

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان توسط آکادمی استاد ترید

در دوره ابر ارز دیجیتال استادترید صفر تا صد ترید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی توسط بهترین مدرسین و اساتید آموزش ارز دیجیتال در ایران ماندد امین ابراهیمی کیانی و ... آموزش داده می شود . به نحوی که بعد این دوره جهت تحلیل بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری موفق به دوره آموزشی دیگری نیاز نخواهید داشت . دوره ارز دیجیتال در اصفهان در آکادمی استادترید برگزار می شود .

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان توسط آکادمی استاد ترید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در دوره ابر ارز دیجیتال  استادترید صفر تا صد ترید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی توسط بهترین مدرسین و اساتید آموزش ارز دیجیتال در ایران ماندد امین ابراهیمی کیانی و ... آموزش داده می شود . به نحوی که بعد این دوره جهت تحلیل بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری موفق به دوره آموزشی دیگری نیاز نخواهید داشت . دوره ارز  دیجیتال در اصفهان در آکادمی استادترید  برگزار می شود . این دوره آموزشی در حال حاضر به یک  شیوه برگزار می شود : شرکت در دوره ارز دیجیتال اصفهان به صورت حضوری در شهر اصفهان ، خیابان حمزه شمالی بعد از رکن الدوله شرقی ساختمان 88 آکادمی استادترید بالاترین ساعت آموزشی در یک آموزش جامع ارز دییجیتال در اصفهان را می توان برای دوره ابر دوره ارز دیجیتال در نظر گرفت . بنابراین با توجه به ساعات آموزشی و سرفصل های ارایه شده که در سایت استاد ترید مشاهده کردیم ، این دوره یکی از بهترین و کاملترین دوره های آموزش ارز دیجیتال در اصفهان می باشد .

رزومه استاد طراحی کننده این دوره آموزش بیت کوین و ارز دیجیتال یعنی امین ابراهیمی کیانی به شرح زیر است :

  • مدرس و هم بنیانگذار آکادمی استادترید
  • دارای مدرک مربیگری ارزهای دیجیتال از دانشگاه MITD گرجستان
  • مشاور و سبد گردان اشخاص حقیقی و حقوقی
  • دارای مدرک DBA (مدیریت کسب و کار های مالی)
  • کارشناس ارشد هوش مصنوعی
  • مؤسس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد واژه

از سال 96 بصورت حرفه ایی وارد حیطه‌های رمز ارزها شدم (آشنایی با ارزهای دیجیتال از سال 1392) و اولین دوره جامع ارز دیجیتال اصفهان بصورت آنلاین و حضوری در سال 97 برگزار کردم آکادمی استادترید برگراز کننده‌ بیش 70 دوره حضوری ارزدیجیتال در اصفهان و سایر موسسات معتبر بوده است. همچنین در دوره های متعدد آموزشی ارزهای دیجیتال در خارج از کشور شرکت نمودم و مدارک معتبر گرجستان را دریافت نمودم. دوره جامع آموزش ارز دیجیتال آکادمی استاد ترید ، رونمایی از کاملترین و جامع ترین دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در اصفهان می‌باشد. به نحوی که بعد از طی کردن و آموزش در این دوره به هیچ کلاس و دوره آموزشی دیگری جهت موفقیت در سرمایه گذاری بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی ، مطلقا احتیاج نخواهید داشت. در این دوره آموزشی، آموزش صفر تا صد بیت کوین و کریپتو کارنسی‌ها در یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز آموزش سرمایه گذاری در اصفهان توسط اساتید مجرب و صاحب سبک همچون امین ابراهیمی کیانی انجام خواهد شد به گونه ای که جهت یادگیری مهارت های سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد. این دوره هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری (در قالب بسته آموزشی فیلم برداری شده) ارائه می گردد. با شرکت در دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در اصفهان می‌توانید به بالاترین مهارت خود برسید.

اهمیت آشنایی با روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال در اصفهان

قبل از هر چیزی لازم است تا شما را با اهمیت آشنایی با روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال هایی مانند بیت کوین، اتریوم و … آشنا کنیم. بازار رمز ارزها در حال حاضر به قدری پیشرفته و همه گیر شده است که هر کسی برای رسیدن به درآمدهای قابل توجه به دنبال حضور در این بازار است. اما متأسفانه درصد قابل توجهی از کاربران، به خصوص کاربران ایرانی، بدون هیچ آموزشی و با ریسک بالا وارد این بازار می‌شوند. استفاده از آموزش رایگان ارز دیجیتال حداقل قدمی است که می‌بایست در این مسیر بردارید که متأسفانه کاربران از این مهم نیز اجتناب می‌نمایند. استادترید یک مرجع تخصصی برای یادگیری بورس و ارزدیجیتال در اصفهان بوده، شما می‌توانید با دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان بصورت حضوری و غیر حضوری به بالاترین مهارت خود برسید.

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

یکی دیگر از راه های کسب درامد از ارز دیجیتال آموزش این بازار است. اگر شما تخصص و تجربه کافی در بازار رمز ارزها را کسب کرده و بتوانید روش های تحلیل این بازار را به خوبی به سایرین آموزش دهید، می‌توانید این روش استفاده کنید. امکان آموزش ارز دیجیتال هم در آموزشگاه‌های مالی و هم به صورت آموزش خصوصی ارز دیجیتال در اصفهان  برای شما مقدور است. این ترفند نیز از جمله روش های کسب درآمدی است که هر چند به صورت مستقیم با ارزهای دیجیتال وابسته نیست، اما به صورت غیرمستقیم از آن وام می گیرد. علاقمندان به آموزش ارز دیجیتال در اصفهان  احتمالاً برای دستیابی به اهداف مالی و سرمایه گذاری به دنبال چنین آموزش هایی هستند. دردوره ۀموزش حضوری ارز دیجیتال در اصفهان استاد ترید به صورت مفصل به بررسی تمام روش های کسب درآمد از بزار رمز ارز ها  پرداخت شده است این دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان  می‌تواند زندگی شما را متحول نماید.

ویژگی های دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

جامع و کامل بودن

رونمایی از کاملترین دوره آموزش بیت کوین و کریپتو کارنسی ها در ایران

سرفصل های استاندارد و کاربردی

به گونه ای که سرفصل های کلاس ارز دیجیتال در اصفهان  استادترید رفرنس و مرجع بسیاری از مراکز آموزشی دیگر شده است.

ارایه فیلم های دوره به دانشپذیر

فیلم های دوره را جهت مرور و تسلط بیشتر بدون هزینه اضافه تر به شما می دهیم. فیلم های ضبط شده سرکلاس در قسمت پروفایل شما به صورت مادام العمر در دسترس شما قرار میگیرد

جزیی نگری در دوره ارز دیجیتال اصفهان

 این دوره آموزش با جزییات کامل است.

ارایه مدرک معتبر فنی حرفه ای 

در پایان دوره و در صورت قبولی به شما مدرک معتبر آموزشگاه و فنی حرفه ای داده می شود.

مجوز های قانونی آموزش در حوزه سرمایه گذاری

استادترید جز معدود مراکز آموزشی موجود در ایران می باشد که تمامی مجوزهای قانونی آموزش سرمایه گذاری را از مراجع ذیصلاح (سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، نماد اعتماد الکترونیک و ...) کسب کرده است.

حضور اساتید صاحب سبک 

اساتید آکادمی استادترید اعم از استاد امین ابرهیمی کیانی  و ... همگی علاوه بر تحصیلات آکادمیک مرتبط با بازارهای مالی و سرمایه گذاری تجربه چندین ساله در این حوزه را دارا می باشند. که هیچ چیز پیش خود نگه نداشته و تمام اطلاعات در اختیار شما کاربران عزیز قرار میدهند

پشتیبانی در دل دوره

هر جلسه چند روز بعد از اتمام کلاس ارز دیجیتال اصفهان ، بصورت هفتگی در گروه های تلگرامی برای شما پشتیبانی و رفع اشکالگذاشته می‌شود. یعنی علاوه بر 18 جلسه کلاس 18 جلسه پشتیبانی و رفع اشکال ، تا مطمئن شویم هیچ مشکلی وجود ندارد .

ثبت نام در دوره جامع ارز دیجیتال در اصفهان

دوره جدید ابر ارز دیجیتال استاد ترید هم اکنون در حال پذیرش و ثبت نام می باشد که علاقه مندان به این دوره آموزشی می توانند در ان ثبت نام کنند

https://ostadtrade.com/

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر