کد خبر: 12444
A

نمایندگان تهران برای بررسی حادثه پلاسکو کمیته ویژه تشکیل دادند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه در جلسه فوق العاده امروز مجمع نمایندگان تهران خبر داد.

نمایندگان تهران برای بررسی حادثه پلاسکو کمیته ویژه تشکیل دادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فاطمه ذوالقدر طی مصاحبه ای با اشاره به جلسه فوق العاده امروز مجمع نمایندگان تهران گفت: در این جلسه که با حضور نمایندگان تهران برگزار شد گزارشاتی در مورد حادثه پلاسکو ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه بنا شد کمیته ای با حضور فریده اولادقباد، پروانه مافی، نجفی، غلامرضا حیدری و علیرضا محجوب تشکیل شده و این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: بنا شد این کمیته وضعیت بیمه کارگران این حادثه و خانواده شهدای آتش نشان را بررسی و پیگیری کنند. همچنین بنا شد که سازوکارهای مبنی بر این که این آتش نشان ها از لحاظ قانونی شهید حساب شوند مشخص شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه بنا شد که بودجه سال 96 برای ساماندهی بافت های فرسوده شهر تهران و همچنین بخش آتش نشانی افزایش یابد.

ذوالقدر یادآور شد: در این جلسه بیان شد که شهرداری نمی بایست به اخطار اکتفا می کرد و می بایست اقدامات بیشتری را در مورد ساختمان پلاسکو انجام می داد.

وی گفت: اعضای مجمع نمایندگان تهران همچنین در نامه ای به کمیسیون عمران خواهان تحقیق و تفحص از دستگاه هایی که در این زمینه قصور کردند، شدند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر