کد خبر: 124521
A

یوسفیان ملا: به خاطر سوءظن روسیه به ظریف؛ رئیس جمهور او را دعوت نکرد

رئیس جمهور در آستانه سفر به روسیه است، ظریف حرف هایی در مخالفت با روسیه زد بنابراین او نمی خواهد قبل از سفر سوء ظن و تردید برای روس ها ایجاد شود که با مخالفان روابط ایران و روسیه، مذاکره شده است.

یوسفیان ملا: به خاطر سوءظن روسیه به ظریف؛ رئیس جمهور او را دعوت نکرد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در نهاد ریاست‌جمهوری برای هم‌اندیشی دیپلماتیک در آستانه سفر به روسیه با علی لاریجانی، علی‌اکبر ولایتی، کمال خرازی و سعید جلیلی نشستی داشته است. او در این‌ باره نوشت: «اخیرا با دعوت رئیسی، جلسه‌ای با حضور آقایان علی لاریجانی، کمال خرازی، سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی در نهاد ریاست‌جمهوری تشکیل شده است و حاضران نقطه نظرات خود را درباره سفر رئیس‌جمهور به روسیه مطرح کرده‌اند».

عزت الله یوسفیان ملا، از چهره های نزدیک به علی لاریجانی، درباره اهمیت این دیدار  گفت: از محتوای دیدار اطلاعی ندارم  البته خیلی ها و نخبگان سیاسی رده بالای کشور در جلسه حضور داشتند؛ به جز ظریف از افراد زیادی دعوت شده است.

او درباره علت عدم دعوت از ظریف بیان کرد: رئیس جمهور در آستانه سفر به روسیه است، ظریف حرف هایی در مخالفت با روسیه زد بنابراین او نمی خواهد قبل از سفر سوء ظن و تردید برای روس ها ایجاد شود که با مخالفان روابط ایران و روسیه، مذاکره شده است.

منبع: منبیان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر