کد خبر: 124525
A

منصور حقیقت پور: موضوع جلسه ابراهیم رئیسی با علی لاریجانی، علی‌اکبر ولایتی، کمال خرازی و سعید جلیلی، توافق ۲۰ ساله ایران و روسیه بود

منصور حقیقت پور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس: جلسه ای برگزار شده است و لاریجانی، ولایتی، خرازی و ظاهرا جلیلی هم حضور داشته اند و موضوع بحث سفر رئیسی به مسکو و توافق 20 ساله ایران و روسیه بوده است. کار خوب و ارزشمندی است که نظرسنجی و هم افزایی داشته باشند تا تصمیم پخته ای گرفته شود.

منصور حقیقت پور: موضوع جلسه ابراهیم رئیسی با علی لاریجانی، علی‌اکبر ولایتی، کمال خرازی و سعید جلیلی، توافق ۲۰ ساله ایران و روسیه بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منصور حقیقت پور نماینده ادوار مجلس،حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در نهاد ریاست‌جمهوری برای هم‌اندیشی دیپلماتیک در آستانه سفر به روسیه با علی لاریجانی، علی‌اکبر ولایتی، کمال خرازی و سعید جلیلی نشستی داشته است.

منصور حقیقت پور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در این باره اظهار کرد: جلسه ای برگزار شده است و لاریجانی، ولایتی، خرازی و ظاهرا جلیلی هم حضور داشته اند و موضوع بحث سفر رئیسی به مسکو و توافق 20 ساله ایران و روسیه بوده است. کار خوب و ارزشمندی است که نظرسنجی و هم افزایی داشته باشند تا تصمیم پخته ای گرفته شود.

این چهره نزدیک به علی لاریجانی گفت: من از محتوای دستور جلسه خبر ندارم و به صورت کلی می دانم درباره همکاری راهبردی با روسیه بوده است.

او درباره ارزیابی خود از حضور لاریجانی پس از رد صلاحیت در این دیدار گفت: من این دیدار را مثبت ارزیابی می کنم یک عده اشتباه کردند دلیل نمی شود بقیه از مهره، نظر و سطح معقول سیاسی و امنیتی لاریجانی استفاده نکنند.

او نیز درباره عدم دعوت از وزیر پیشین امور خارجه اظهار کرد: رئیسی صلاح دیده این افراد را دعوت کند در مراحل بعدی هم از افراد دیگر دعوت و نظرسنجی می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر