کد خبر: 124553
A
در گفت وگو با دیده بان ایران بیان شد:

آخرین وضعیت جسمانی «محمدباقر قالیباف» تشریح شد/ مدیرکل روابط عمومی مجلس: آقای قالیباف روز یکشنبه و دوشنبه در مجلس حضور داشتند/ اگر عکسی از جلسات ایشان منتشر نشده یعنی دوست نداشتند که رسانه‌ای شود

مدیرکل روابط عمومی مجلس در پاسخ به این سوال که حدود یک هفته است که هیچ عکسی از رئیس مجلس در هیچ جلسه‌ای منتشر نشده است، اظهار کرد: آقای قالیباف از 5 صبح تا 10 شب که در محل کارشان حضور دارند، ده‌ها جلسه دارند و امکان دارداز خیلی از این جلسات عکسی منتشر نشود.

آخرین وضعیت جسمانی «محمدباقر قالیباف» تشریح شد/ مدیرکل روابط عمومی مجلس: آقای قالیباف روز یکشنبه و دوشنبه در مجلس حضور داشتند/ 
اگر عکسی از جلسات ایشان منتشر نشده یعنی دوست نداشتند که رسانه‌ای شود

محمدعلی قندهاری‌نیا، مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعات منتشر شده در خصوص حال جسمی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: آقای قالیباف درگیر یک آنفولانزای ساده شده اند و اصلاً چیز مهمی نیست که تا این اندازه برخی در شبکه های اجتماعی شایعاتی را مطرح می‌کنند.

 

مدیرکل روابط عمومی مجلس یازدهم در ادامه افزود: تست کرونای دکتر قالیباف منفی شده بود اما چون علائم سرماخوردگی داشتند به توصیه پزشک، ایشان چند روزی را در منزل مشغول به استراحت شدند.

 

وی درباره حضور قالیباف در جلسات شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایشان روز شنبه در جلسات خارج از مجلس و روز یکشنبه و دوشنبه در مجلس حضور داشتند. نکته حائر اهمیت این است که صحن علنی مجلس این هفته به دلیل حضور نماینده ها در حوزه های انتخابی‌‍‌شان تعطیل است و همین امر در شدت گرفتن شایعات تاثیر داشته است.

 

مدیرکل روابط عمومی مجلس در پاسخ به این سوال که حدود یک هفته است که هیچ عکسی از رئیس مجلس در هیچ جلسه‌ای منتشر نشده است، اظهار کرد: آقای قالیباف از 5 صبح  تا 10 شب که در محل کارشان حضور دارند، ده‌ها جلسه دارند و امکان دارداز خیلی از این جلسات عکسی منتشر نشود.

 

وی در پایان تاکید کرد: اگر جلسه‎‌ای قرار باشد رسانه‌‍ای شود، عکس‌هایش هم منتشر خواهد شد پس اگر عکسی منتشر نشده یعنی دوست نداشتند که رسانه‌ای شود. جلسات کاری آقای قالیباف برقرار است و جای نگرانی نیست.

منبع: دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر