کد خبر: 124596
A

کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار کرمان از دستگیری دونفر مالخر و کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد.

کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در انار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری دونفر مالخر و کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در پی بوقوع پیوستن سرقت تجهیزات انتقال نیرو شامل کابل و ترانس های برق و همچنین تجهیزات مخابراتی در شمال استان کرمان و در راستای کشف اموال مسروقه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند دو نفر مالخر را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل مسی شبکه برق و تجهیزات مخابراتی را کشف نمایند.

وی بیان کرد: در مجموع مقدار یک و نیم تن سیم و کابل مسی و تجهیزات مخابراتی اعم از باتری های دکل های مخابراتی از متهمین کشف شد.

وی افزود: در ادامه دونفر مالخر که یکی از انان از اتباع بیگانه می باشد دراین رابطه دستگیر و پیگیری ها جهت دستگیری سایرسارقین ادامه دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده و میزان خسارت وارده به شبکه برق ومخابرات در اثر این سرقت ها بیش از۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

خلیلی نژاد با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس، برخورد با باند های سرقت است و در این راستا نیز از مردم عزیز تقاضا داریم هر گونه قطعی برق را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر