کد خبر: 124661
A

وکیل فرج‌الله چعب: در پی برائت متهم نیستیم

وکیل فرج الله چعب گفت: موکل اقرار کرده است و ما نیز پذیرفته‌ایم و در پی برائت متهم نیستیم اما باید حقایق دیگری در پرونده مشخص شود.

وکیل فرج‌الله چعب: در پی برائت متهم نیستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ «رسول تقدسی وکیل «حبیب فرج الله چعب» سرکرده گروهک «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» با اشاره به تحقیقات مفصل صورت گرفته در پرونده موکل خود، اظهار کرد: تحقیقات مفصلی در پرونده انجام شده است و خود موکل نیز اظهاراتی را بیان کرده و نتایج تحقیقات طی ۲ هزار و ۳۵۲ صفحه و در ده جلد در اختیار بنده قرار گرفته است.

وی با تأکید بر رعایت حقوق متهم در طی فرایند تحقیقات گفت: حقوق موکل از جمله داشتن وکیل مدافع و در دسترسی وکلا به پرونده رعایت شده است و به ما ابلاغ شد که اگر ایراداتی به فرایند رسیدگی وجود دارد به ما ابلاغ کنید با این همه مشکل خاصی از لحاظ تحقیقات در پرونده وجود ندارد.

تقدسی درباره آخرین وضعیت پرونده اظهار کرد: پرونده در حال حاضر در مرحله رسیدگی در دادگاه است و صبح روز گذشته کیفرخواست قرائت شد و ما نیز در جلسه مقرر که زمان آن ابلاغ خواهد شد، دفاعیات خود را بیان خواهیم کرد.

وکیل سرکرده گروهک «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» در پاسخ این پرسش که آیا متهم دفاعیات جدی از خود دارد یا خیر، گفت: موکل اقرار کرده است و ما نیز پذیرفته‌ایم و در پی برائت متهم نیستیم اما باید حقایق دیگری در پرونده مشخص شود.

وی افزود: من بر اساس آنچه فکر می‌کنم دفاعیات خودم از متهم را در دو فراز در جلسه بعدی ارائه خواهم داد.

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری صبح روز گذشته برگزار شد».

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر