کد خبر: 124672
A

رئیسی و پوتین برای تدوین توافق ۲۰ ساله موافقت کردند

حسین امیر عبدالهیان وزیر امورخارجه از توافق رئیسی و پوتین برای بر ترسیم نقشه راه بلندمدت خبر داد، موضوعی که در دیدار امروز مورد بحث و بررسی روسای جمهور دو کشور قرار گرفته بود. صبح امروز حجت الاسلام ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به سایت دیده بان ایران گفته بود «قرارداد ۲۰ ساله با روسیه هم در حال آماده‌سازی و موضوع مذاکره ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین است

رئیسی و پوتین برای تدوین توافق ۲۰ ساله موافقت کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین امیر عبدالهیان وزیر امورخارجه از توافق رئیسی و پوتین برای  بر ترسیم نقشه راه بلندمدت خبر داد، موضوعی که در دیدار امروز مورد بحث و بررسی روسای جمهور دو کشور قرار گرفته بود. صبح امروز حجت الاسلام ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به سایت دیده بان ایران گفته بود «قرارداد ۲۰ ساله با روسیه هم در حال آماده‌سازی و موضوع مذاکره ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین است. (اینجا)

امیر عبدالهیان بعد از ظهر امروز پیش درباره جزییات این مذاکرات نوشته بود:در دیدار مهم، صمیمانه و طولانی  رییسی و پوتین در کرملین، مناسبات تهران و مسکو در مسیر جدید، متنوع و پرشتاب قرار گرفت. در فصل نوین مناسبات همکاری‌های ممتاز رقم خواهد خورد.

روسای دو کشور بر ترسیم نقشه راه بلندمدت توافق کردند. جهان آینده بر پایه چندجانبه‌گرایی می‌چرخد.

photo_2022-01-19_20-02-16

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر