کد خبر: 125220
A

هومن افاضلی بازهم از «کیروش» انتقاد کرد/ مگر کیروش برای ایران جام آورد که از اسکوچیچ اینگونه انتقاد می کنید؟

کارشناس فوتبال و منتقد کارلوس کیروش گفت: در هیچ کجای دنیا آنقدر نسبت به یک مربی بی انصافی نمی‌شود. اگر با کی روش مقایسه می‌کنند که او هم در تمام زمانی که در ایران بود حتی یک جام هم برای تیم کسب نکرد و فقط پول گرفت.

هومن افاضلی بازهم از «کیروش» انتقاد کرد/ مگر کیروش برای ایران جام آورد که از  اسکوچیچ اینگونه انتقاد می کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سرمربی و کارشناس فوتبال درباره دیدار امروز تیم‌های فوتبال ایران و عراق، اظهار داشت: تیم ملی عراق در کشورهای منطقه نزدیک‌ترین فوتبال را به ایران دارد و دو تیم با شناخت کافی مقابل هم بازی می‌کنند. خوشبختانه تیم ملی در روند خیلی خوبی قرار دارد.

عملکرد تیم ملی در جام جهانی و نتایجی که در این جام کسب می‌کنیم برمی‌گردد به آماده سازی تیم ملی پس از صعود و اینکه چه طوری خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنیم. با توجه به اینکه در لیست تیم ملی 21 لژیونر داریم کار تیم برای آماده‌سازی، بسیار دشوار است. وقتی تعداد لژیونر کمتر باشد می‌توان تیم اصلی را زودتر به اردو جام جهانی برد، اما وقتی لژیونرها در اختیار باشگاه‌ها هستند این زمان کمتر خواهد شد.

افاضلی در پایان با تاکید بر اینکه نتایج، نشان دهنده این است که اسکوچیچ مربی بسیار موفقی برای تیم ملی است، توضیح داد: یک مربی همه بازی‌هایش را به جز یکی برده و این نتایجی که گرفته شده بی سابقه است. این مربی مستحق این است که خیلی احترام بیشتری به او گذاشته شود، اما برخی درباره عملکرد ایشان و اینکه این سرمربی در حد تیم ملی نیست صحبت‌هایی می‌کنند که این توهین است. در هیچ کجای دنیا آنقدر نسبت به یک مربی بی انصافی نمی‌شود. اگر با کی روش مقایسه می‌کنند که او هم در تمام زمانی که در ایران بود حتی یک جام هم برای تیم کسب نکرد و فقط پول گرفت./ جهان نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر