کد خبر: 125289
A

آقای خداداد بیشتر از این ماست مالی نکن!

روز پنجشنبه در حالیکه بسیاری از علاقه مندان به حضور در استادیوم آزادی موفق به دریافت بلیت بازی نشده بودند و به نوعی فدارسیون فوتبال با باز کردن نمایشی سایت بلیت فروشی، مردان و زنان را سرکار گذاشته بود؛ خداداد عزیزی مهمان برنامه شبکه سه در اظهاراتی توهین آمیز با اشاره به پرداختن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت».

آقای خداداد بیشتر از این ماست مالی نکن!

به گزارش دیده بان ایران؛ روز پنجشنبه در حالیکه بسیاری از علاقه مندان به حضور در استادیوم آزادی موفق به دریافت بلیت بازی نشده بودند و به نوعی فدارسیون فوتبال با باز کردن نمایشی سایت بلیت فروشی، مردان و زنان را سرکار گذاشته بود؛ خداداد عزیزی مهمان برنامه شبکه سه در اظهاراتی توهین آمیز با اشاره به پرداختن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت».

این صحبت‌های پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات فراوانی را در فضای مجازی به دنبال داشت. اما در ادامه این کارشناس صداوسیما چند ساعت پس از پایان بازی دو تیم ایران و عراق به جای عذرخواهی از مردم به ویژه کولبران خداداد عزیزی در مصاحبه با خبر ورزشی تلاش کرد این اظهاراتش را ماست مالی کند.

او در این باره اینگونه توضیح داد:

به موضع گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد. همه مردم می‌دانند من خودم از یک قشر بسیار ضعیف بوده‌ام و با افتخار هم در چندین برنامه گفته‌ام که در خانواده‌ای ضعیف زندگی و رشد کرده‌ام.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر