کد خبر: 125757
A

مدیرعامل بنیاد باران: دولت در سایه وجود خارجی ندارد

جواد امام مدعی شد: مساله‌ای چون تشکیل دولت در سایه توسط این گروه و این جمع را صرفا در رسانه‌ها شنیدیم و اساسا وجود خارجی ندارد.

مدیرعامل بنیاد باران: دولت در سایه وجود خارجی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران در مورد صورت جلسه تشکیل دولت در سایه در نشست اخیر روحانی، باهنر، لاریجانی و تعدادی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب گفت: «اساسا مساله‌ای چون تشکیل دولت در سایه توسط این گروه و این جمع را صرفا در رسانه‌ها شنیدیم و اساسا وجود خارجی ندارد.»

او توضیح داد: «به هر حال این چهره‌هایی که از آنها نام برده می‌شود، ارتباطات مستقلی دارند. ملاقات‌هایی با یکدیگر دارند و نشست‌هایی برگزار می‌کنند اما به این صورت نیست که دستور کار جلسه انجام یک کار هماهنگ‌ شده باشد. مثلا آقایان لاریجانی و باهنر و روحانی با شخصیت‌های اصلاح‌طلب برجسته تصمیمی بگیرند و بخواهند اقداماتی هماهنگ انجام دهند.»

امام ادامه داد: «این خبرها صرفا فضاسازی رسانه‌ای ست و چنین خبری عاری از صحت است.»

این چهره نزدیک به سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی در مورد چرایی ایجاد این فضاسازی‌ها نیز گفت:‌ « به نظر می‌رسد دوستانی که امروز صدارت را به دست گرفتند، به جای پاسخگویی به دنبال فضاسازی هستند تا از آن بخش از سرمایه‌های اجتماعی که می‌توانند این آقایان را در معرض سوال قرار دهند، فرار کنند. این گونه اقدامات نوعی فرار رو به جلو برای عدم پاسخگویی و جوسازی علیه رقبا ست وگرنه دلیل دیگری ندارد.»
 

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر