کد خبر: 126151
A

بادامچیان: انتخابات در دوره پهلوی انتصابات بود اما انتخابات در جمهوری اسلامی سالم است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می گوید: در دوره پهلوی برای مجلس شورای ملی، انتخابات برگزار نمی‌شد؛ بلکه انتصاب بود اما به محض پیروزی انقلاب اسلامی تا همین امروز شاهد انتخابات سالمی بوده‌ایم.

بادامچیان: انتخابات در دوره پهلوی انتصابات بود اما انتخابات در جمهوری اسلامی سالم است

به گزارش دیده بان ایران؛ اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگوی اخیر خود با خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی درباره تفاوت برگزاری انتخابات در دوران قبل و بعد از انقلاب گفت:

برای مجلس شورای ملی، انتخابات برگزار نمی‌شد؛ بلکه انتصاب بود. بعد از آنکه رضا پهلوی از ایران فرار کرد، شبکه فراماسونری در ایران متشکل از افراد روشنفکر مابانه، اجازه ندادند ایران مسیر درست را پیش بگیرد. بنابراین باز هم انتخاباتی که در ایران برگزار شد با دخالت مستقیم دولت بود تا حدی که انتخابات باطل اعلام می‌شد.

اسناد همه این خیانت‌ها در کشور موجود است؛ کافی است پرونده‌های اسناد انتخاباتی را به مردم عرضه کنیم. این اسناد به روایت و شهادت مسئولین و اطرافیان دربار پهلوی است. آنها خودشان در خاطرات خود به فرمایشی و قلابی بودن انتخابات‌ها اعتراف کرده‌اند؛ اما به محض پیروزی انقلاب اسلامی تا همین امروز شاهد انتخابات سالمی بوده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر