کد خبر: 126617
A

قابلیت لایک استوری‌ها به اینستاگرام می‌آید

اینستاگرام قصد دارد قابلیت لایک استوری ها را به این پلتفرم اضافه کند، پیش از این دوسال این ویژگی در حال آزمایش بود.

قابلیت لایک استوری‌ها به اینستاگرام می‌آید

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام (Private Story Likes) لایک استوری خصوصی ارائه می‌کند. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد بدون ارسال دایرکت، استوری‌های اینستاگرام را لایک کنند.

به گزارش theverge، قبلاً، هر پاسخی مربوط به استوری‌ها که برای کاربران ارسال می‌شد، چه به شکل شکلک یا یک پیام کامل به عنوان پاسخ در صندوق ورودی دایرکت نشان داده می‌شد. با استفاده از این ویژگی جدید، می‌توان به یک استوری واکنش نشان داد، بدون اینکه دایرکتی برای کاربر ارسال شود. این قابلیت اکنون در دسترس همه کاربران اینستاگرام نیست.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در ویدئویی گفت: "اکنون در استوری‌ها مشاهده خواهید کرد که بین ارسال پیام و آن هواپیمای کاغذی کوچک، نماد قلب وجود خواهد داشت و اگر روی آن ضربه بزنید، برای صاحب استوری یک لایک ارسال می‌شود و آن لایک در برگه بیننده نشان داده می‌شود و نه در دایرکت کاربران."

استوری‌ها تعداد لایک ندارند که این موضوع رویکردی کاملا متفاوت با آنچه اینستاگرام برای فید‌های اصلی کاربران انتخاب کرده را نشان می‌دهد. اینستاگرام قبل از اینکه تصمیم بگیرد این ویزگی را به طور پیش‌فرض فعال کند، بیش از دو سال آن را به صورت مخفی آزمایش کرد.

تعداد لایک‌های دریافتی برای هر استوری قابل دیدن نیست و فقط صاحب استوری می‌تواند تعداد لایک‌ها را مشاهده کند. موسری بیان کرد که یکی از اهداف ارائه این قابلیت این است که کاربران بتوانند حمایت و واکنش بیشتری را دریافت کنند و نشبت به استوری‌هایی که می‌بینند سریع‌تر و راحت‎تر واکنش نشان دهند./باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر