کد خبر: 12700
A

واکنش وزیر به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات

وزیر ورزش درخصوص مشکل به‌وجود آمده برای تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل، انتقال پول توسط سیستم بانکی بوده و این پول را پرداخت کرده‌اند و این محرومیت و یا محدودیتی که فیفا بوجود آورده قابل حل است.

واکنش وزیر به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده با ایران، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درخصوص مشکلات پیش آمده برای باشگاه فوتبال استقلال و محرومیت این تیم از نقل و انتقال بازیکنان با حکم کمیته انضباطی فیفا، گفت: بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال این قضیه را دنبال می‌کنند تا این مسئله حل و فصل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله حل و فصل خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: دوستان ما تلاش می‌کنند تا حل و فصل شود.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که چه کسی در این اتفاق مقصر بوده و چه برخوردی با مسببان این مسئله خواهید داشت، اظهار داشت: ‌البته دوستان معتقد هستند که مشکل، انتقال پول توسط سیستم بانکی بوده و این پول را پرداخت کرده‌اند و این محرومیت و یا محدودیتی که فیفا به‌وحود آورده قابل حل است.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: من به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال با جدیت گفتم که بخش‌های حقوقی‌شان این مسئله را دنبال کنند.

باشگاه استقلال به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی پیشین خود پرونده‌های زیادی در فیفا دارد و عدم پرداخت برخی از مطالبات باعث شده که این باشگاه از فعالیت‌های نقل و انتقالات زمستانی توسط فیفا محروم شود.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر