کد خبر: 127108
A
دیده‌بان ایران:

حامد اصغری؛ محافظ شهید فخری زاده در قشم پُست گرفت

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم حامد اصغری را به عنوان سرپرست مدیریت ورزش و سلامت منصوب کرد.

حامد اصغری؛ محافظ شهید فخری زاده در قشم پُست گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ افشار فتح‌الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم حامد اصغری (محافظ شهید محسن فخری زاده) را به عنوان سرپرست مدیریت ورزش و سلامت منصوب شد.

گفتنی است پس از ترور «محسن فخری زاده»  آذر ماه سال ۱۳۹۹ برخی رسانه ها از زخمی شدن او خبر داده بودند که دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه آذرماه سال گذشته در توضیحی درباره وضعیت حامد اصغری گفت: «علت اینکه به یکی از محافظان چند گلوله برخورد کرده این بود که او (حامد اصغری) برای محافظت از شهید فخری‌زاده خودش را روی بدن شهید انداخته و به همین دلیل هم چند گلوله به او اصابت کرده است.»

جواد موگویی مستندساز انقلابی سال گذشته «حامد اصغری» را "برند محافظان" معرفی کرده که شهرت بین‌المللی دارد. 

همچنین محسن صالحی‌خواه، مستندساز و نویسنده کتاب «خاطرات اسارت حسین اصغری»، که سابقه‌ی آشنایی با سرتیم حفاظت شهید فخری‌زاده -حامد اصغری- را دارد، در یادداشتی که آذرماه گذشته منتشر شد  درباره حامد اصغری نوشته بود: "می‌دانم که حامد اصغری یک‌سال گذشته را سرِ کار نرفته. اما چرای‌ش را نمی‌دانم. برای من که از نزدیک می‌شناسم‌ش، کاری که کرد قهرمانانه بود. حداقل چیزی که نشان داد این بود که اگر اسرائیلی‌ها از لایه‌های مختلف بگذرند و به هدف‌شان برسند، آدم‌هایی هستند که کارشان را درست انجام بدهند. شاید همسر و دو پسر کوچک داشته باشد اما موقعی که باید سپر شود، این کار را می‌کند."

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر