کد خبر: 127769
A

استقلال - پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود؟

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات روز گذشته اش مبنی بر برگزاری دربی با تماشاگر توضیحات جدیدی داد.

استقلال - پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن کامرانی فر روز گذشته در یک مصاحبه اعلام کرد که دیدارهای هفته بیست و سوم که دربی تهران هم یکی از آنهاست با حضور تماشاگر برگزار می شود. این اظهارات باعث شد تا هواداران فوتبال دوباره در تب و تاب بازگشت به ورزشگاهها قرار بگیرند.

برای جویا شدن چند و چون کار با دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم. حسن کامرانی در مورد جزئیات این موضوع و اینکه آیا چنین چیزی قعطی است گفت: باتوجه به اینکه رشته های دیگر سی درصد تماشاگر را آوردند و مجوزهای لازم صادر شده، ما هم تلاش می کنیم که حداقل این بازی را با تماشاگر برگزار کنیم. تمام تلاش مان را انجام می دهیم و انشالله که بتوانیم این بازی را با تماشاگر برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که دربی انشالله با تماشاگر برگزار می شود یا همه چیز قطعی شده تاکید کرد: نه انشالله قطعی است! ما امروز یک جلسه خواهیم داشت که بعد از آن می توانیم با قعطیت صحبت کنیم.

گفتنی است که سهیل مهدی هم امروز طی گفت و گویی از برگزاری احتمالی دربی با تماشاگر خبر داده و به تسنیم گفت: این موضوع تا قبل از شیوع ویروس اُمیکرون به همه هیئت‌های استان ابلاغ شده بود. در حال حاضر اتفاق جدیدی نیفتاده است. کامرانی‌فر بر اساس همین مصوبه چنین صحبت‌هایی را انجام داد که درست است. شاید به واسطه یکسری مذاکرات و صحبت‌ها امکان حضور تماشاگران فراهم شود ولی به ما چیزی اعلام نشده است. برای سازمان لیگ هم ایده‌آل است که بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود تا رقابت‌ها گرمی بیشتری بگیرد.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر