کد خبر: 127886
A

۱۶ هزار داوطلب خارجی برای جنگیدن علیه روسیه به اوکراین آماده شدند/ FILM

یورونیوز نوشت: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در یک پیام ویدئویی از متحدان اوکراین برای ارسال تسلیحات به این کشور قدردانی کرد و گفت: «ما روزانه مهمات جدیدی از شرکایمان، از دوستان واقعی دریافت می‌کنیم. ما هر روز سلاح‌های قوی‌تری داریم.»

 ۱۶ هزار داوطلب خارجی برای جنگیدن علیه روسیه به اوکراین آماده شدند/ FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از یورونیوز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در یک پیام ویدئویی از متحدان اوکراین برای ارسال تسلیحات به این کشور قدردانی کرد و گفت: «ما روزانه مهمات جدیدی از شرکایمان، از دوستان واقعی دریافت می‌کنیم. ما هر روز سلاح‌های قوی‌تری داریم.»

وی افزود: روسیه دچار پارانوئید شده و تاوان جنگ علیه اوکراین را خواهد پرداخت. اوکراین در نخستین گروه برای دفاع از آزادی و مردم آن پذیرای ۱۶ هزار داوطلب خواهد بود. در حال هماهنگی و همکاری با تمامی شرکای اروپایی خود هستیم.

زلنسکی همچنین از طرحی برای بازسازی کشور پس از جنگ خبر داد و گفت که برنامه‌ای برای کمک به اوکراینی‌هایی که شغل خود را از دست داده‌اند تنظیم شده و قول داد که تمام حقوق بازنشستگان نیز پرداخت شود.

زلنسکی گفت: «اوکراینی‌ها در تمام مناطقی که در جنگ سوخته‌اند، همه چیز لازم را دریافت می‌کنند. ستاد هماهنگی به طور کامل کار می‌کند و محموله‌های واقعی بشردوستانه در راه است.»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر