کد خبر: 127969
A

مخاطب کیهان: یادداشت «حسین شریعتمداری» را چند بار بخوانید تا جان بگیرید

در ستون «کیهان و خوانندگان» شماره امروز کیهان آمده است: از مردم می‌خواهم که «نکته» دوشنبه 1400/12/9 کیهان را چند بار بخوانند تا جان بگیرند.

مخاطب کیهان: یادداشت «حسین شریعتمداری» را چند بار بخوانید تا جان بگیرید

به گزارش دیده بان ایران؛ در ستون «کیهان و خوانندگان» شماره امروز کیهان آمده است: از مردم می‌خواهم که «نکته» دوشنبه 1400/12/9 کیهان را چند بار بخوانند تا جان بگیرند. آقای شریعتمداری، خداوند به عمرت برکت بدهد. دل مرا نشکن از اول تا آخر پیامک را چاپ کن به کوری چشم دشمنان انقلاب امام راحل و رهبر عزیز...!

گفتنی است «حسین شریعتمداری» در ستون نکته شماره نه اسفند نوشته بود: 

روز جمعه است. هزار و چهارصد و چند سال قبل.
پیامبر خدا‌(ص) به خطبه نماز جمعه ایستاده است. ناگهان جارچی با صدای بلند خبر می‌دهد که کاروان تجاری یمن به مدینه وارد شده است. شماری از نمازگزاران، نماز را ترک می‌کنند و به سوی کاروان می‌روند. این آیه از سوره مبارکه جمعه در این‌باره است « وَإِذَا رَأَوْا تِجَارَهًْ أَوْ لَهْوًا انْفَضُّوا إِلَیْهَا وَتَرَکُوکَ قَائِمًا قُلْ مَا عِنْدَ اللهِ خَیْرٌ مِنَ اللَّهْوِ وَ مِنَ التِّجَارَهًِْ وَاللهُ خَیْرُ الرَّازِقِینَ ... [آنها] چون تجارت و بازیچه‌ای ببینند به سوی آن می‌شتابند و تو را در نماز تنها می‌گذارند. بگو آنچه نزد خداست بهتر از لهو و تجارت است و خدا بهترین روزی‌دهندگان است».

بازهم روز جمعه است ۲۴ اسفند سال ۱۳۶۳ -تهران- صدام از چند روز قبل اعلام کرده است که نماز جمعه تهران را بمباران خواهد کرد. مردم، اما انبوه‌تر از همیشه در نماز جمعه حاضر شده‌اند. کودکان را نیز با خود آورده‌اند. رهبر معظم انقلاب (رئیس جمهور وقت) خطبه دوم نماز را می‌خواند. ناگهان بمبی در میان جمعیت منفجر می‌شود و گوشت و پوست و خون شهدا به اطراف پاشیده می‌شود. بلافاصله فریاد الله‌اکبر جمعیت در فضا طنین‌انداز می‌شود و شعار حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست به آسمان بر می‌خیزد. امام جمعه، با صلابت در جای می‌ایستد و مرحوم مرتضائی‌فر دست ایشان را می‌کشد که از تریبون جدا کند ولی امام جمعه تریبون را ترک نمی‌کند. هیچ‌کس از جای خود تکان نمی‌خورد (جز تعدادی که به انتقال شهدا و مجروحان می‌روند) در قنوت نماز، هواپیماهای عراقی از راه می‌رسند، صدای مهیب بمب‌ها و شلیک ضد‌هوایی‌ها در فضا می‌پیچد. ولی انگار نه انگار که واقعه‌ای در پیش است...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر