کد خبر: 127998
A

راه اندازی «روضه‌های خانگی» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌شود در حالی که باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و آیندگان تبیین و بازگو کرد.

راه اندازی «روضه‌های خانگی» در کردستان

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست شورای هماهنگی شبکه‌های هیئتی و تشکل‌های دینی کردستان که با موضوع مناسبت‌های شعبان‌المعظم و برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۱۴ اسفندماه در اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رسالت همه ما خدمت خالصانه است و باید باور داشته‌ باشیم که شأن ما در این دستگاه خدمت‌رسانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌شود در حالی که باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و آیندگان تبیین و بازگو کرد.

وی با اشاره به اینکه باید سطح کار و دغدغه‌هایمان را بالا ببریم و به حاکمیت اسلام در دنیا فکر کنیم، ادامه داد: باید همه تشکل‌های دینی و مذهبی با هم همسو و همگام باشند و کار منسجم انجام دهند چرا که کارهای جزیره‌ای هیچ بازخوردی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: باید نیروهای جوان و معتقد به هیئات و تشکل‌های دینی در استان تربیت شوند تا در کنار پیشکسوتان این حوزه تجربه بیندوزند.

وی افزود: ساماندهی روضه‌های خانگی، حمایت از فعالیت‌های گفتمان‌ساز، اجرای فعالیت‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های مداحی و ... برای سال ۱۴۰۱ تدوین شده و اجرا خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر