کد خبر: 128089
A

امام جمعه بوشهر: دشمن برنامه دارد تا مخاطبان صداوسیما را دنبال نکنند

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه صداوسیما در خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه‌ای قرار دارد، گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تولید محتواهای جذاب، برای موفقیت در این زمینه تلاش کرد.

امام جمعه بوشهر: دشمن برنامه دارد تا مخاطبان صداوسیما را دنبال نکنند

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیران صداوسیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه صداوسیما باید با معرفی نقاط قوت کشور، روحیه امید را در مردم تقویت کند، اظهار داشت: معرفی نقاط قوت و ظرفیت‌های کشور و تقویت روحیه امید در جامعه از مصادیق جهاد تبیین است که در صداوسیمای استانی باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه بوشهر افزود: اکنون دشمنان طرحی برای عبور از صداوسیما در دست اجرا دارند، تا مخاطبان صداوسیما را دنبال نکنند، آنان این کار را با ایجاد رقیب دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه صداوسیما در خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه‌ای قرار دارد، مطرح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تولید محتواهای جذاب، برای موفقیت در این زمینه تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار داشت: رسانه‌های غربی اکنون جنگ اوکراین و روسیه را به صورت منظم پوشش می‌دهند و فکرها را به سمتی می‌برند که نظر برنامه‌ریزان است، اما همین رسانه‌ها با وجود آنکه سال‌ها است مردم یمن و غزه ستم می‌بینند، اما هیچ حرفی نمی‌گویند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: غنای رسانه‌ به اندیشه حاکم بر آن بستگی دارد و برای اینکه رسانه‌ای به غنا برسد باید از نظر هیات اندیشه‌ورز بهره‌ برد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر