کد خبر: 128523
A

روسیه با ۸ موشک به مرکز آموزش مشترک آمریکا و کانادا در نزدیکی مرز با لهستان حمله کرد

یورو نیوز نوشت؛ مقامات اوکراینی می‌گویند که نیروهای روسیه روز یکشنبه یک پایگاه نظامی در غرب اوکراین نزدیک مرز لهستان، منطقه‌ای که تاکنون نسبتا از درگیری‌ها در امان بود، بمباران کردند. طبق اطلاعات اولیه هشت موشک به این منطقه شلیک شد و ۹ نفر در پی این حمله کشته شدند. این پایگاه نظامی در شهر یافوروف و در استان لویو، در حدود ۲۰ کیلومتری مرز با لهستان واقع شده است. این مرکز در سال‌های اخیر به‌عنوان یک مرکز آموزشی برای نیروهای اوکراینی با نظارت مربیان آمریکایی و کانادایی بوده است

روسیه با ۸ موشک به مرکز آموزش مشترک آمریکا و  کانادا در نزدیکی مرز با لهستان حمله کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مقامات اوکراینی می‌گویند که نیروهای روسیه روز یکشنبه یک پایگاه نظامی در غرب اوکراین نزدیک مرز لهستان، منطقه‌ای که تاکنون نسبتا از درگیری‌ها در امان بود، بمباران کردند. طبق اطلاعات اولیه هشت موشک به این منطقه شلیک شد و ۹ نفر در پی این حمله کشته شدند.

این پایگاه نظامی در شهر یافوروف و در استان لویو، در حدود ۲۰ کیلومتری مرز با لهستان واقع شده است. این مرکز در سال‌های اخیر به‌عنوان یک مرکز آموزشی برای نیروهای اوکراینی با نظارت مربیان آمریکایی و کانادایی بوده است. نیروهای خارجی اندکی قبل از شروع تهاجم روسیه به اوکراین این پایگاه را ترک کردند.

حمله روز یکشنبه در حالی انجام شد که روسیه روز گذشته تهدید کرد که تسلیحات غربی به اوکراین را هدف قرار خواهد داد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر