کد خبر: 128527
A

نجابت، نماینده مجلس: اوکراین حتی نتوانست هشت روز مقابل روسیه دوام بیاورد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار است مذاکره ای شود اما در معیشت مردم آورده ای احساس نکنیم، این مذاکره از نظر ما مطلوب نیست.

نجابت، نماینده مجلس: اوکراین حتی نتوانست هشت روز مقابل روسیه دوام بیاورد

به گزارش دیده بان ایران؛ روح الله نجابت در تذکر خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عنوان جوان ترین نماینده مجلس شورای اسلامی روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به همه جوانان کشور تبریک می گویم.

وی در تذکری خطاب به دولت عنوان کرد: انتظار ما در مجلس شورای اسلامی و در موضوع مذاکرات هسته ای این است که اولا قانون اقدام راهبردی که مصوبه مجلس است، مورد توجه قرار گیرد. اگر قرار است مذاکره ای شود اما در معیشت مردم آورده ای احساس نکنیم، این مذاکره از نظر ما مطلوب نیست.

نجابت با اشاره به جنگ اوکراین و  روسیه تصریح کرد: ما مخالف هرگونه جنگ هستیم، اما توجه ناظران را به این نکته جلب می کنم که آن کشوری که به غرب اعتماد کرد حتی نتوانست هشت روز مقابل یک کشور دوام بیاورد، اما جوانان ما در جنگ تحمیلی هشت سال مقابل ۸۰ کشور یک تنه ایستادند و مقاومت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تذکری به خودمان در مجلس می دهم، این نوع بودجه بستن که امسال تجربه کردیم نشان داد که اولا کارآمدی و کارایی لازم را ندارد و اگر قرار باشد دوباره تکرار شود باعث وهن مجلس، وهن دولت و وهن قانون نویسی می شود و باید آن را اصلاح کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم اظهار کرد: توجه مردم را به این نکته جلب می کنم که ما به این دولت به این شرط اجازه حذف ارز ترجیحی را در بودجه سال ۱۴۰۱ دادیم که دولت در چارچوب مشخص مجلس عمل کند. قیمت ها باید در حد شهریور ۱۴۰۰ باشد تا حذف ارز ترجیحی از نظر مجلس مورد قبول واقع شود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر