کد خبر: 128528
A

احمدحسین فلاحی: قطعاً حمله اسرائیل به مستشاران نظامی را بی پاسخ نخواهیم گذشت

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی ضمن تلاش بر بستن بودجه ای به نفع مردم، از دولت می خواهد در ساماندهی ارز ترجیحی و توجه به معیشت مردم مرّ قانون را رعایت نماید.

احمدحسین فلاحی: قطعاً حمله اسرائیل به مستشاران نظامی را بی پاسخ نخواهیم گذشت

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوعات بین المللی، ملی و منطقه ای بیان کرد: آنچه در روزهای گذشته در عرصه بین المللی و منطقه ای رخ داد تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مستشاران نظامی ما در سوریه و شهادت دو تن از نیروهای عزیز سپاه بود که قطعا نظام اسلامی ۱۰ برابر پاسخ خواهد داد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: حرکت قرون وسطایی رژیم آل سعود در گردن زدن ۸۰ نفر در یک روز در سکوت رسانه ای اما مزورانه و جانبدارانه مدعیان دروغین حقوق بشر شکل گرفت که این در کنار جنایت هر روزه این رژیم کودک کش و متجاوز است که این تجاوز وارد هشتمین سال خود شده و از سوی غربیان و مدعیان حقوق بشر و نه مدعیان دفاع از حقوق ملت در داخل این جنایات محکوم نگردیده است و امروز ملت محروم و قهرمان یمن در سخت ترین شرایط زندگی می کنند که واکنش مجلس و دولت کمترین انتظاری بود که برای حمایت از این مردم عزیز می رفت.

فلاحی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: سیاست نظام از اولین روزهای مذاکرات، ادامه فعالیت های هسته ای و تلاش برای پیشرفت هسته ای و در عین حال تعامل با نهادهای بین المللی بوده،‌ مذاکره کنندگان باید بدانند همانطور که مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی دست آنان را پر کرده است نقش مجلس را نادیده نگیرند و از توان مجلس استفاده کنند و آنطور که دولت بیان کرده نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد چرا که دستور رهبر معظم انقلاب خنثی سازی تحریم ها و دور زدن آنها است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی جامعه، افسار گسیختگی و هرج و مرج روزانه در افزایش قیمت ها پذیرفته نیست، تصریح کرد: دولت در قالب تعزیرات و قوه قضائیه موظفند بازار را کنترل و برخی حرکت های به هم ریختن نظم را جرم انگاری کنند و اجازه ندهند عده ای زالو صفت هر روز با زندگی مردم و امنیت نظام اسلامی بازی کنند. ما به عنوان وکلای ملت از شما می خواهیم با ایجاد سامانه های دقیق و کنترل درست از بازی با معیشت مردم جلوگیری نمایید.

فلاحی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن تلاش بر بستن بودجه ای به نفع مردم به خصوص محرومین از دولت می خواهد در ساماندهی ارز ترجیحی و توجه به معیشت مردم مرّ قانون را رعایت نمایند.

نماینده مردم همدان در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: همدان جزء شهرهای تنش آبی است و ۱۴ سال است که انتقال آب به این شهر و ۱۰ شهر دیگر محقق نشده است. با اختصاص بودجه لازم برای تکمیل طرح انتقال آب به همدان از دولت می خواهیم که عنایت ویژه به خرج داده و همچنین سازمان برنامه و بودجه در تکمیل بودجه لازم این طرح اهتمام جدی را به کار ببندد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر