کد خبر: 128757
A

آموزش ساخت کیف پول اتریوم به نقل از صرافی فیوننس ۲۴

آیا فکر می کردید که ساخت کیف پول اتریوم، به یکی از سرگرمی های انسان ها در این زمانه تبدیل شود و آن ها را از پول های کاغذی و پس انداز در بانک ها دور کند؟

آموزش ساخت کیف پول اتریوم به نقل از صرافی فیوننس ۲۴

دیده‌بان ایران- آیا فکر می کردید که ساخت کیف پول اتریوم، به یکی از سرگرمی های انسان ها در این زمانه تبدیل شود و آن ها را از پول های کاغذی و پس انداز در بانک ها دور کند؟ با استفاده از ارزها و کیف پول ارز دیجیتال، امکان انتقال و خرید و فروش پول درون اپلیکیشن موبایل وجود دارد و شما می توانید با یک نصب حساب بانکی آنلاین مانند کیف پول ارز دیجیتال اتریوم، سرمایه میلیاردی خود را نگهداری کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری روی این ارز آینده دار هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله درباره ساخت کیف پول اتریوم را از دست ندهید. پس با ما همراه باشید.

آموزش ساخت کیف پول اتریوم

فعالان بازارهای مالی و معامله گران برای پس انداز ارز دیجیتال به یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارند به همین دلیل باید آموزش ساخت کیف پول اتریوم را در اولویت قرار دهند. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند روش از ساخت کیف پول اتریوم، بپردازیم. به طور حتم نام کیف تراست والت را بارها شنیده اید، دانلود این کیف پول به سیستم عامل تلفن همراه شما بستگی دارد. برای دانلود نسخه IOS از اپ استور و برای نسخه اندروید از گوگل پلی استفاده کنید. پس از اجرای برنامه، روی دکمه Create a new wallet کلیک نمایید. تیک وضعیت پذیرش قوانین را بزنید و روی continue کلیک کنید. در این مرحله ۱۲ کلمه به شما داده شده که بهتر است برای اطمینان بیشتر و یاد آوری رمز عبور، آن ها را روی کاغذ یادداشت کنید. پس از فعال کردن دکمه آبی، قادر خواهید بود، نسبت به انتقال ارز دیجیتال اتریوم اقدام کنید. یکی دیگر از کیف پول های مخصوص رمز ارز اتریوم، myetherwallet است که نحوه نصب آن مانند تراست والت می باشد. تنها تفاوت در خصوص ارائه اطلاعات درباره اهمیت بکاپ گیری بوده که آشنایی با آن در اولویت قرار می گیرد. حال زمان آن رسیده که یک پین یا کد اختصاصی تعیین کنید، با این کار قادر خواهید بود با دریافت کلید خصوصی در امنیت کامل کلیه امور مربوط به نقل و انتقال ارز دیجیتال را انجام دهید. حواستان باشد این کد امنیتی در دسترس شخصی به جز شما قرار نگیرد. برای امنیت بیشتر روی دکمه Back Up Now بزنید. حال مانند کیف پول قبلی، ۲۴ کلمه بازیابی اطلاعات به شما داده می شود که باید آن ها را در جایی امن یادداشت کنید. اکنون، ساخت کیف پول اتریوم شما انجام شد و شما می توانید با زدن روی دکمه Done به کار خاتمه دهید.

 

بهترین کیف پول اتریوم در ۲۰۲۲ کدام است؟

کیف پول اتریوم نسبت به سایر کیف پول ها از امکانات جدیدتری برخوردار است. اما بهترین نوع آن است که از هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده و به کاربران اجازه دهد تا با سیستم یکپارچه بلاکچین ارتباط برقرار کنند. با ساخت کیف پول اتریوم می توانید هر تعداد تراکش که می خواهید را پیگیری کنید.

  • TREZOR: این کیف پول، به صورت سخت افزاری فعالیت می کند و کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین نگه می دارد.

  • لجر نانو اس (Ledger Nano S): یکی از کیف پول های سخت افزاری با بالاترین امتیاز است که اتریوم به صورت آفلاین در آن ذخیره می گردد.

  • کیف پول اکسودوس یا Exodus: اولین کیف پول در صفحه دسکتاپ در جهان است که می تواند چندین ارز دیجیتال را در خود جای دهد.

  • کوین بیس (Coinbase): این کیف پول تحت وب فعالیت می کند و با ذخیره اتریوم، امنیت را بیشتر می کند.

  • مای اتروالت ( MyEtherWallet): با نصب مای اتروالت، کنترل کامل کلید خصوصی خود را در رایانه و تلفن همراه به دست خواهید داشت.

  • متاماسک (MetaMask): متاماسک را می توان از افزونه های داخل کروم و Brave دانلود کرد.

مزیت های ساخت کیف پول اتریوم

اتریوم امکان استقرار قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را فراهم می کند تا بدون هیچ گونه خرابی، کلاهبرداری، کنترل یا دخالت شخص دوم ساخته و اجرا شوند. اتریوم با زبان برنامه نویسی خاص خود بر روی یک بلاکچین اجرا شده و به توسعه دهندگان امکان داده تا برنامه های کاربردی توزیع شده را بسازند و اجرا کنند. مزیت های کاربردی اتریوم گسترده است و توسط رمز رمزنگاری بومی پشتیبانی می شود. هر کدام از کیف پول ها برای ساخت کیف پول اتریوم دارای امنیت فوق العاده ای هستند و هزاران ارز دیجیتال و توکن را پشتیبانی می کنند. از طرفی امکان اتصال با کیف پول های سخت افزاری و تحت وب در آن ها وجود دارد.

نتیجه گیری برای استفاده از کیف پول اتریوم

ساخت کیف پول اتریوم یکی از اقدامات مهمی است که معامله گران برای پس انداز توکن ها از آن استفاده می کنند. در این راستا به کاربران پیشنهاد شده که کیف پول هایی نظیر متاماسک، تراست والت، مای اتروالت و … را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید و نسبت به ساخت کیف پول اتریوم اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ساخت کیف پول اتریوم به فیوننس بلاگ مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر