کد خبر: 128789
A

سردار گودرزی: مسافران نوروزی در آب‌های ایران شئونات را رعایت کنند

فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور گفت: لازم است مسافران یک سری توصیه‌ها و نکات را رعایت کنند. اول اینکه حتما از جلیغه نجات استفاده کنند و ثانیا حتما شئونات اسلامی و هنجارها و عرف جامعه را مورد توجه قرار بدهند.

سردار گودرزی: مسافران نوروزی در آب‌های ایران شئونات را رعایت کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور در نشست خبری اخیرش به اقدامات مرزبانی برای مسافران نورزی نیز اشاره کرد و گفت: مسئولیت دریا با مرزبانی بوده، البته طبق توافقی که صورت گرفته بنا شد تا ساحل بر عهده رده‌های انتظامی باشد و در آبها تا عمق آب‌های سرزمینی مسئولیت با مرزبانی باشد و با توجه به اینکه ما پیش بینی می کنیم امسال تعداد مسافران نوروزی افزایش پیدا کند. ما تیم‌های امداد و نجاتمان را برای ایام تعطیلات نوروزی افزایش دادیم.

وی افزود: لازم است مسافران یک سری توصیه‌ها و نکات را رعایت کنند. اول اینکه حتما از جلیغه نجات استفاده کنند و ثانیا حتما شئونات اسلامی و هنجارها و عرف جامعه را مورد توجه قرار بدهند.

وی درباره دیوار مرزی نیز گفت: دیوار مرزی یک دیوار امنیتی است و برای تامین امنیت کشور مناسب است. ممکن است برخی تعابیر دیگری از آن داشته باشند؛ اما ما با همین دیوارهای مرزی امنیت را به شکل قابل توجهی تامین کرده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر