کد خبر: 128843
A

حیدر سلیمانی کارشناس داوری:گل استقلال درست بود

حیدر سلیمانی درباره خطای مشکوک به هند عارف غلامی مدافع استقلال، عنوان کرد: توپ به دست غلامی برخورد کرد اما در ابتدا به سینه او خورد و در خصوص مدافع ادامه بازی که داور اعلام کرد درست بود اما این قضیه در خصوص مهاجم فرق دارد و در هر صورت هند است.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری:گل استقلال درست بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حیدر سلیمانی درباره خطای مشکوک به هند عارف غلامی مدافع استقلال، عنوان کرد: توپ به دست غلامی برخورد کرد اما در ابتدا به سینه او خورد و در خصوص مدافع ادامه بازی که داور اعلام کرد درست بود اما این قضیه در خصوص مهاجم فرق دارد و در هر صورت هند است.

این کارشناس داوری درباره اعتراضات یحیی گل‌محمدی و اخراج او، خاطرنشان کرد: گل استقلال درست بود و ژستد در وضعیت آفساید نبود. البته یک مهاجم دیگر استقلال در آفساید بود اما او گل را نزد. اعتراضات یحیی فکر می‌کنم به این خاطر بود که اجازه تعویض به او داده نشد چون او یک مدافع کم داشت و می‌خواست سیدجلال را به بازی بیاورد. او باید اخراج می‌شد که داور به درستی کار را انجام داد.

سلیمانی همچنین درباره اخطارهای داده شده در بازی، گفت: بقیه اعتراضات هم باید کارت زرد داده می‌شد که فکر می‌کنم داور به مطهری کارت زرد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر