کد خبر: 129064
A

بارش برف در جاده‌های ۵ استان کشور

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از بارش برف در مسیرهای پنج استان کشور خبر داد.

بارش برف در جاده‌های ۵ استان کشور

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ سردار تیمور حسینی روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت: بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بارش باران در استان‌های گیلان و مازندران گزارش شده است.

وی با یادآوری هشدار سطح نارنجی هواشناسی افزود: بارش برف در جاده‌های استان‌های شمال غربی و شمالی کشور گزارش شده، هموطنان برای سفر به این استان‌ها در جاده‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی خودرو را به همراه داشته باشند.

سردار حسینی ادامه داد: وزش باد شدید و بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید رانندگان در استان‌های جنوبی و مرکزی کشور هم گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی نیز گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل گرماب تا سه راهی دیزین، در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های مشا و آب اسک و در آزادراه قزوین - رشت شهر منجیل تا شهر رودبار گزارش شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور به مسافران توصیه کرد حتما زمان برگشت سفر را مدیریت کنند چرا که همزمانی سفرهای برگشت نوروز در پایان نیمه اول نوروز با توجه به ظرفیت محدود جاده‌ها باعث اشباع شدن ظرفیت جاده و بروز ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر