کد خبر: 129378
A

رئیسی در ماجرای ورزشگاه مشهد توپ را به زمین «مدیران» انداخت

ابراهیم رئیسی به موضوع حاشیه های ایجاد شده درباره ورود زنان به ورزشگاه واکنش نشان داد و گفت: این مشکل در تمام بخش‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، باید تاکید کرد بر اینکه تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند

رئیسی در ماجرای ورزشگاه مشهد توپ را به زمین «مدیران» انداخت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ابراهیم رئیسی به موضوع حاشیه های ایجاد شده درباره ورود زنان به ورزشگاه واکنش نشان داد و گفت: این مشکل در تمام بخش‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، گفت: باید تاکید کرد بر اینکه تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند

رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند.

سید ابراهیم رئیسی در خصوص اینکه در مشهد گاهی شاهد وجود برخی از تعارضات در تصمیم‌گیری‌ها هستیم، مانند اتفاقی که در جریان بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا رخ داد. سیاست دولت در این زمینه چیست؟ اظهار کرد: تعارضی نیست، برخی کوتاهی‌هایی در نحوه اجرای تصمیمات دارند. همه دستگاه‌ها موظف به اجرای سیاست‌ها و قوانین هستند، اما گاهی اوقات مدیران به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه این مشکل در تمام بخش‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، افزود: باید تاکید کرد بر اینکه تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر