کد خبر: 129425
A

تیتر نشریه انگلیسی درباره قرعه کشی جام جهانی: خدا را شکر، به ایران خوردیم!

نشریه سان اسپورت قرعه تیم ملی انگلیس در جام جهانی را بسیار خوب توصیف کرده است.

تیتر نشریه انگلیسی درباره قرعه کشی جام جهانی: خدا را شکر، به ایران خوردیم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  نشریه سان اسپورت قرعه تیم ملی انگلیس در جام جهانی را بسیار خوب توصیف کرده است.

تیم ملی انگلیس در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی به مصاف تیم‌های آمریکا، ایران و برنده پلی آف اروپا خواهد رفت.

با توجه به قرار گرفتن قدرت‌های بزرگی مانند آلمان و هلند در سید دوم، تقابل با آمریکا قرعه مناسبی برای سه شیر‌ها بود و در سید سوم نیز نام ایران برابر تیم ملی انگلیس قرار گرفت.

اما واکنش تمامی نشریات انگلیسی در مورد قرعه این تیم در جام جهانی مثبت بوده و اغلب صعودی آسان را برای تیم گرت ساوت گیت از دور گروهی پیش بینی کرده اند.

انگلیس در سال‌های اخیر و با این سرمربی عملکرد قابل توجهی داشته و دور قبل بعد از سه دهه موفق به صعود به نیمه نهایی نیز شد. آن‌ها همچنین یک سال قبل به فینال یورو ۲۰۲۰ نیز راه یافته و در دیدار نهایی و در خانه مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب شدند. حداقل در انگلیس این تیم پرستاره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

حالا نشریه سان اسپورت تیتر یک خود را به عبارت "خدا را شکر، به ایران خوردیم" اختصاص داده و در ادامه مدعی شد با این قرعه رویایی، حالا شانس تیم ملی انگلیس برای درخشش و فتح عنوان بیشتر شده است.

سه شیر‌ها در روز ابتدایی برابر ایران به میدان رفته و بعد به مصاف آمریکا خواهند رفت. این نشریه همچنین به نقل از آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس مدعی شد اگرچه گرت ساوت گیت علاقه داشته حس خوشحالی خود را پنهان کند، اما او قطعا از این قرعه خوشحال خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر