کد خبر: 129507
A

کارت معافیت «بازیکن استقلال» صادر شد؟/ مازیار زارع: یزادنی و مرادمند شرایط روحی خوبی ندارند

از زمان حضور یزدانی و مرادمند در انزلی، این دو بازیکن هنوز ملوان را در رقابت‌های دسته اول همراهی نکرده‌اند تا جایی‌که مازیار زارع، سرمربی انزلی‌چی‌ها نسبت به این موضوع در روزهای پایانی سال گذشته واکنش نشان داد و گفت این دو بازیکن شرایط روحی خوبی ندارند.

کارت معافیت «بازیکن استقلال» صادر شد؟/ مازیار زارع: یزادنی و مرادمند شرایط روحی خوبی ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ وضعیت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی ازجمله موضوع‌های پربحث ورزش کشور در سال گذشته بود. این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده بودند طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی می‌کردند؛ چراکه از فرصت قانونی به‌عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا موعد مقرر یعنی اول اسفند سال گذشته به تعویق انداختند. در این بین باشگاه استقلال نیز تلاش‌های زیادی کرد تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و بر این اساس نامه‌نگاری‌هایی در این زمینه انجام داد که درنهایت به توفیقی دست پیدا نکرد و این دو بازیکن برای سپری‌کردن خدمت سربازی راهی باشگاه ملوان انزلی شدند. 

از زمان حضور یزدانی و مرادمند در انزلی، این دو بازیکن هنوز ملوان را در رقابت‌های دسته اول همراهی نکرده‌اند تا جایی‌که مازیار زارع، سرمربی انزلی‌چی‌ها نسبت به این موضوع در روزهای پایانی سال گذشته واکنش نشان داد و گفت این دو بازیکن شرایط روحی خوبی ندارند؛ چراکه در حق آنها ظلم شده است و تا دقیقه ۹۰ به آنها قول داده بودند در استقلال می‌مانند.  مرادمند و یزدانی هنوز در سال جدید در تمرینات ملوان شرکت نکرده‌اند. طبق شنیده‌ها مرادمند کارهای مرتبط با معافیت را انجام داده و می‌گویند کارت او نیز صادر شده است و درصورتی‌که اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان فروردین به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد، البته احتمال اینکه این موضوع تا خرداد ادامه‌دار شود هم وجود دارد. از سوی دیگر درباره یزدانی نیز شنیده می‌شود با حضور در کنکور دکتری و پذیرش اولیه، با ثبت‌نام در دانشگاه غیرانتفاعی می‌تواند از فرصت لازم برای به تعویق انداختن خدمت خود استفاده کند و به استقلال برگردد که باعث امیدواری آبی‌ها شده است.

منبع: فرهیختگان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر