کد خبر: 129524
A

۳۳ نماینده به «رئیسی» تذکر دادند

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۳۳ نماینده به رئیس جمهور درباره لزوم جلوگیری از بازنشستگی زودهنگام غیر‌ارادی نیروهای برخی دستگاه‌های اجرایی را قرائت کرد.

۳۳ نماینده به «رئیسی» تذکر دادند

به گزارش دیده بان ایران؛ روح الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و 31 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات درباره لزوم ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه ها در شهرستان ها و تذکری دیگری به همراه محمدحسین فرهنگی، محمدرضا میرتاج الدینی، حسین میرزایی، علی آذری، نصرالله پژمان فر و محمدرضا احمدی به رئیس جمهور و وزیر کشور درباره لزوم برنامه ریزی برای رفع مشکل کمبود شدید منابع درآمدی و نحوه مدیریت شهری شهرداری شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت.

تذکرهای منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به وزرای میراث فرهنگی و راه درباره ضرورت حضوری میدانی جهت توسعه گردشگری مازندران و ضرورت اصلاح جاده های روستایی و نواحی ساحلی میاندرود و تذکری به همراه جعفر راستی، جلال محمودزاده، علیزاده برمی، اعظمی ساردویی به وزیر کشاورزی درباره رسیدگی به اوضاع نابسامان جنگل های شمال و تذکری به همراه عباس جهانگیرزاده و ذبیح الله اعظمی به وزیر نیرو درباره لزوم توقف احداث غیرقانونی سد فینسک و تذکری به همراه یحیی ابراهیمی به وزیر بهداشت درباره لزوم پرداخت کارانه پرستاران در دوران کرونا.

تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و 22 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات درباره رسیدگی به بی توجهی مخابرات و پوشش اینترنت در مناطق محروم لرستان.
تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه 32 نماینده دیگر به وزیر آموزش درباره ضرورت تأمین تجهیزات و امکانات مدارس در حاشیه شهرها و روستاها و رعایت عدالت در توزیع امکانات میان مدارس و تذکر دیگری به همراه 29 نماینده دیگر به وزیر بهداشت درباره لزوم رسیدگی به تأمین پزشک برای بیمارستان شهرهای کوچک و درمانگاه های مراکز بخش ها و تذکری دیگری به همراه 19 نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره ضرورت پیگیری و حل برخوردهای سلیقه ای به دور از عرف سازمان اوقاف در روستاها.

تذکر معین الدین سعیدی نماینده چابهار به وزیر ارتباطات درباره اینکه چرا در جهت ارتقای فروش اینترنت پرسرعت در شهرهای نیکشهر و سایر مناطق اقدامی صورت نگرفته است و تذکر دیگری به وزرای نفت و راه درباره لزوم رسیدگی به تأمین سوخت جایگاه ها و پاسخ به این سوال که علت توقف ساماندهی حاشیه نشینی در مناطق مختلف چابهار.

تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران به همراه 32 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات درباره ضرورت پاسخگویی درباره قطع اینترنت و کاهش سرعت آن در نقاط کشور و ضرورت به روزرسانی زیرساخت ها.

تذکر مصطفی طاهری نماینده زنجان به همراه 42 نماینده دیگر به وزیر صمت درباره لزوم رسیدگی و پاسخگویی درباره نحوه فروش و قیمت گذاری فولاد و زنجیره آن.

تذکر سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر آموزش درباره ضرورت ایجاد یکپارچگی نظام برنامه درسی.

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه 46 نماینده دیگر به وزیر کشور درباره ضرورت تسریع در ارائه لایحه اصلاح قانون تقسیمات کشوری برای حل مشکلات تقسیماتی شهرهای پرجمعیت فاقد بخش و دهستان و تذکری به همراه 32 نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره لزوم جلوگیری از بازنشستگی زودهنگام غیرارادی نیروهای برخی دستگاه های اجرایی و تذکری به همراه 19 نماینده دیگر به وزیر راه درباره ضرورت تسریع در اجرایی شدن پروژه کمربندی شمال شرق شیراز.

تذکر سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت به همراه محرم زاده، حسین میرزایی، حسینعلی حاجی دلیگانی، مهدی شریفیان، سیدمحمود نبویان، حسین حق وردی، علی اکبر علیزاده برمی، کیومرث سرمدی واله و فداحسین مالکی به وزیر میراث فرهنگی درباره اینکه چرا این وزارتخانه با وجود ثبت ملی صنایع دستی قالیبافی برای شهرستان میبد، شهر دیگری را به عنوان شهر قالیبافی معرفی کرده است.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه 39 نماینده دیگر به وزیر تعاون درباره ضرورت جلوگیری از تضییع حقوق کارگران در مشاغل سخت توسط برخی از کارفرمایان و همچنین تذکر وی به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد درباره لزوم تسریع در واریز حقوق بازنشستگان.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر